اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از برگزاری موفق مسابقات سال 91

قم کاندیدای میزبانی پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور شد

فدراسیون بدمینتون قم را به عنوان یکی از کاندیداهای برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در سال‌جاری معرفی کرد.

قم کاندیدای میزبانی پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به این‌که فصل تابستان در حال فرا رسیدن است و تمام نوجوانان و جوانان دانش‌آموز در نقاط مختلف کشور با پایان امتحانات به مدت سه ماه با استراحت اجباری مواجه می‌شوند و این ایام بهترین زمان برای برگزاری مسابقات در رده‌های سنی پایه در رشته‌های مختلف به شمار می‌رود.

به همین منظور علاوه بر فدراسیون‌های ورزشی که در سطح کشور برای مسابقات رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور برنامه‌ریزی می‌کنند، در استان‌ها نیز ادارات کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت‌های ورزشی برنامه‌های متنوعی را برای تابستان نوجوانان و جوانان ورزشکار پیش‌بینی می‌کنند.

فدراسیون بدمینتون یکی از مهمترین مسابقات خود را قصد دارد در تابستان سال‌جاری در رده سنی خردسالان بخش پسران و با حضور برترین‌های این رده سنی از استان‌های مختلف برگزار کند و به همین خاطر دو استان را کاندیدای میزبانی این رقابت‌ها کرده است.

طبیعی است که میزبانی از یک رقابت رسمی ورزش قهرمانی کشور نیازمند امکانات و برنامه‌ریزی مطلوب و بهینه است تا بدون کم و کاستی مسابقات برگزار شود و تیم‌ها و نفرات برتر آن مشخص شوند، به همین خاطر فدراسیون بدمینتون هیئت‌های استانی مرکزی و قم را کاندیدای برگزاری مسابقات رده سنی خردسالان بدمینتون پسران قهرمانی کشور کرده است.

در تقویم فدراسیون بدمینتون قم و اراک در حالی برای میزبانی این مسابقات کاندیدا شده‌اند که هیئت بدمینتون استان قم در تابستان سال گذشته میزبان رقابت چهره‌های آینده‌دار بدمینتون کشور از استان‌های مختلف بود و این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد.

از سوی فدراسیون بدمینتون مسابقات رده سنی خردسالان پسر بدمینتون کشور در تیرماه برنامه‌ریزی شده است و باید منتظر نظر نهایی این فدراسیون در انتخاب نهایی میزبان بود تا ببینیم که سرانجام قمی‌ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور راهی اراک می‌شوند یا این‌که در تالار بدمینتون حامد فرهمند موحد مجموعه بزرگ ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای دیگر تیم‌ها از استان‌های مختلف خواهند بود.

بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته از سوی فدراسیون بدمینتون قرار است نزدیک به 300 بدمینتون باز از سراسر کشور در این مسابقات حضور یابند و به شکل انفرادی، دو نفره و تیمی برای کسب عناوین برتر کشور رده سنی خردسالان بدمینتون کشور با یکدیگر به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول