اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قاری مصری

محفل انس با قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در استان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حسین سالاری اظهار داشت: روزهای 14 و 15 رمضان با دعوت از قاری مصری در استان سیستان و بلوچستان محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان این مطلب که ایجاد فضای قرآنی از چند منظر قابل توجه است که می‌توان به ایجاد شور و شعور قرآنی اشاره کرد.

این مسئول ادامه داد: شور قرآنی را می‌توان با برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی، کشوری و بین‌المللی از قبیل حضور قاریان مصری در استان ایجاد کرد و با توجه به اینکه قاریان مصری مورد توجه و علاقه ایرانیان هستند و در قرائت‌های ایرانیان می‌توان به وضوح تقلید از آنان را مشاهده کرد به همین دلیل، دیدن قاریان مصری و شنیدن قرائت آنان از نزدیک هم می‌تواند برای علاقه‌مندان به قرآن، جالب باشد و از شرکت در این محافل حظ معنوی ببرند.

وی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان چند محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در استان در اول و دوم مرداد ماه مصادف با 14 و 15 رمضان توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد که اطلاعات دقیق‌تر آن اعلام خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه سفره آسمانی در بقاع متبرکه استان

سالاری گفت: همچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به انتشار مجموعه نمایشگاهی سفره آسمانی در 20 تابلو کرده است.

وی افزود: در این مجموعه نمایشگاهی در تابلوهایی با عنوان خودسازی بزرگ‌ترین درس ماه رمضان، هم‌نشینی با ملائکه الهی، رمضان؛ ماه فرصت‌ها، رمضان نردبانی به سوی خدا، روزه حقیقی، تجارت پرسود، تلاوت با تدبر قرآن، فرصتی برای خودسازی و ... به چاپ رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین این مجموعه نمایشگاهی به صورت نمایشگاه در بقاع متبرکه استان نصب و مراجعه کنندگان و زائرین ضمن بهره‌مندی از برنامه‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه از این مجموعه نمایشگاهی دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول