اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

شرکت مس در راین سرمایه‌گذاری می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: پیگیری‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت مس در بخش راین در حال انجام است.

شرکت مس در راین سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی صبح امروز در جلسه شورای اداری راین اظهار داشت:  پیگیری‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت مس در بخش راین در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح انتقال گاز به راین تصریح کرد: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان کرمان اعتبار لازم برای اجرای این طرح تامین شده که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از طرح مذکور باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پیگیری برای راه‌اندازی دانشگاه پیام نور را از خواسته‌های به حق مردم راین دانست و افزود: این دانشگاه می‌تواند در افزایش سطح تحصیلات مردم این منطقه مؤثر بوده و مانع از مهاجرت جوانان به مرکز استان کرمان و یا سایر مناطق دانشگاهی شود.

زاهدی رفع مشکلات و مسائل مربوط به بخش راین را در اولویت برنامه‌های کاری خود برشمرد و تصریح کرد: با پیگیری‌های مکرر فرماندار کرمان، امام جمعه و بخشدار راین و همچنین مدیران ادارات شهرستانی و استانی بخشی از مشکلات این بخش رفع شده است.

همچنین امام جمعه راین در سخنانی با بیان اینکه دولت در سال‌های گذشته همواره در کنار مردم بوده است، اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم جلسات و نشست‌های مختلفی برای حل و فصل مسائل و مشکلات مردم در بخش راین تشکیل شده که نتایج خوبی نیز در پی داشته است.

حجت‌الاسلام حمید اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه دولت حتی در آخرین روزهای فعالیت خود همواره به دنبال رسیدگی به امور مردم است، تصریح کرد: این یک موهبت الهی برای دولتمردان است که نامه اعمالشان با خدمت به خلق خدا نوشته شود.

وی با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار کرمان به سبب افزایش سطح اعتبارات برای کاهش مشکلات بخش راین در سال گذشته، خاطر نشان کرد: این افزایش اعتبارات ثمرات خوبی در این منطقه به همراه داشته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه سایر مشکلات موجود در راین تنها در سایه همدلی و تعامل میان مسئولان برطرف می‌شود، عنوان کرد: امید است هر چه سریع‌تر شاهد برطرف شدن مشکل انشعاب آب، برق و گاز مسکن مهر راین و همچنین راه‌اندازی ادارات راه و شهرسازی، پزشکی قانونی، اداره هواشناسی و تجهیز مرکز بهداشت و درمان این بخش به دستگاه رادیولوژی باشیم.

اسماعیل‌پور همچنین با تشکر از زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس به سبب پیگیری احداث دانشگاه پیام نور در راین خاطر نشان کرد: بدون شک این دانشگاه در روند توسعه علمی و فرهنگی این بخش بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه پروژه انتقال گاز راین در حال انجام است، تصریح کرد: اختصاص بودجه کلان برای انتقال خط گاز به این منطقه از دیگر افتخارات دولت فعلی است که باید در این زمینه از تلاش‌های بی‌وقفه استاندار و فرماندار کرمان قدردانی کرد.

انتهای پیام/2446/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول