اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار ساری:

سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان منجر به توسعه می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری، سرمایه‌گذاری بر روی کودکان و نوجوانان را توسعه‌ساز عنوان کرد.

سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان منجر به توسعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمد رحمانی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو ساری با بیان اهمیت کار برای کودکان و نوجوانان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری روی این قشر عظیم اجتماعی باعث توسعه و ایجاد آینده‌ای روشن می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری تصریح کرد: شهرداری ساری بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اهتمام ویژه‌ای دارد که در همین خصوص در نخستین گام خود اقدام به راه‌اندازی معاونت فرهنگی و اجتماعی کرده است و از طریق سامانه‌های شهری تلاش خواهد کرد تا در تحقق خواست‌ها و نیازهای شهری موفق عمل کند.

رحمانی از اعلام آمادگی برای همکاری‌های همه‌جانبه با کانون پرورش فکری خبر داد و اذعان داشت: کانون دستگاهی فرهنگی و استراتژیک است که می‌تواند با امکانات و ظرفیت‌های خود در توسعه شهری مفید باشد.

این مسئول شهری ساری، خواستار همکاری کانون در توسعه فضای شهر ساری شد.

به گزارش فارس، مقرر شد، اعضای کانون یک روز مهمان شهردار ساری شوند و از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران نیز عضویت افتخاری کانون برای فرزندان شهردار، معاون فرهنگی و اجتماعی و همراهان او صادر شده و همچنین عروسک دارا و سارا به عنوان نماد کانون به معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ساری اهدا شد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول