اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال توسط سرمایه‌گذاران خارجی صورت گرفت

ارائه 450 تقاضای سرمایه‌گذاری در کشور

قائم مقام دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس گفت: 450 سرمایه‌گذار خارجی تقاضای سرمایه‌گذاری در شهرهای مختلف را داشته‌اند که نشانگر وجود فضای امن و مطلوب در کشور است.

ارائه 450 تقاضای سرمایه‌گذاری در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در نشست فصلی مدیران و مسئولان بنیاد مسکن استان فارس اظهار داشت: سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن مقاوم‌سازی شده و این نشانگر عزم جدی برای توسعه عمران و آبادانی در روستاها است.

وی با تشکر از ستاد بازسازی بنیاد مسکن فارس در منطقه زلزله‌زده دشتی استان بوشهر که هم‌اکنون در آن گرمای طاقت‌فرسا در حال خدمت به مردم هستند، فعالیت‌های بنیاد مسکن را در تمام حوزه‌های کاری و عمرانی قابل تقدیر دانست و ادامه داد: این در حالی است که در سال گذشته شاهد افزایش بهای نسبی مصالح ساختمانی و خدمات فنی مهندسی بودیم اما در عین حال، افزایش قیمت‌ها نتوانست خللی در فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن به وجود آورد‌.

مرادی با بیان اینکه اکنون آرامش نسبی بر قیمت مصالح ساختمانی و فضای ساخت و ساز حاکم است ابراز امیدواری کرد که در سال جاری شاهد رشد دوچندان فعالیت‌های عمرانی در بنیاد مسکن باشیم.

قائم مقام دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس گفت: روند کلی سرمایه‌گذاری در کشورمان مطلوب است و در این اواخر 450 سرمایه‌گذار خارجی به کشور وارد شده‌اند و تقاضای سرمایه‌گذاری در شهرهای مختلف را داشته‌اند که نشانگر وجود فضای امن و مطلوب برای سرمایه‌گذاری در کشور است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری منتخب نیز در تشریح اهداف و برنامه‌های خود بر لزوم شکل‌گیری حماسه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی و مهار تورم و گرانی تاکید کرده که تمام این موارد چراغ امید برای توسعه اقتصادی را فراروی ما قرار داده و امید است بنیاد مسکن با تلاش مضاعف بتواند در سال جاری خدمات شایسته‌تر و بهتر به مردم ارائه دهد.

امام جمعه موقت شیراز در ادامه سخنان خود برگزاری انتخابات را حماسه سیاسی توصیف کرد و گفت: به دنبال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نیز محقق می‌شود، همان‌طور که در حماسه سیاسی ملت قهرمان ایران تمام نقشه‌های شوم استکبار برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای را نقش بر آب کرد در حماسه اقتصادی نیز با درایت رئیس جمهوری منتخب و با تلاش و متخصصان و برنامه‌ریزان حماسه اقتصادی را محقق می‌کنیم.

مرادی گفت: رئیس جمهوری منتخب در تشریح اهداف سیاسی و سیاست خارجی آب پاکی روی دست دشمنان و کسانی که چشم طمع به سیاست خارجی ما دوخته بودند ریخت و پرصلابت و استوار اهداف انقلاب را تشریح کرد.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: در بعد اقتصادی نیز امید است با درایت و تدبیر و کمرنگ کردن تحریم‌ها و شکستن حلقه تحریم دشمنان بتوانیم اهداف اقتصادی متعالی را محقق کنیم.

در این نشست مدیران بنیاد مسکن شهرستان‌ها و کارشناسان به تبیین اهداف سه ماهه نخست امسال و تحقق برنامه بودجه و فعالیت‌های توسعه و عمران روستایی پرداختند و نقاط قوت و ضعف عملکرد سه‌ماهه را بررسی کردند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول