اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد

افزایش صادرات از گمرک ارومیه

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: دو ماه نخست سال جاری صادرات کالا از گمرک ارومیه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

افزایش صادرات از گمرک ارومیه

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به صادرات گمرکات آذربایجان غربی، اظهار داشت: دو ماه نخست سال جاری 144 هزار و 380 تن کالا به ارزش 43 میلیون و 198 هزار و 126 دلار از گمرک ارومیه صادر شد.

وی با اشاره به میزان صادرات کالا از گمرک ارومیه در دو ماه نخست سال گذشته، تصریح کرد: در این مدت 120 هزار و 674 تن کالا به ارزش 28 میلیون و 309 هزار و 70 دلار از گمرک ارومیه صادرات انجام شده است.

سیداحمدی با اشاره به افزایش صادرات از گمرک ارومیه، خاطرنشان کرد: دو ماه نخست سال جاری صادرات کالا از گمرک ارومیه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 20 درصد افزایش و از نظر ارزش دلاری 53 درصد افزایش یافت.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از گمرک ارومیه در دو ماه نخست سال جاری 299 دلار برآورد شد.

وی به میزان صادرات از گمرک بازرگان اشاره کرد و گفت: صادرات کالا از گمرک بازرگان در دو ماه نخست سال جاری 13 هزار و 163 تن بود در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته 32 هزار و 416 تن گزارش شد.

سیداحمدی اظهار داشت: ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان در دو ماه نخست سال جاری 6 میلیون و 835 هزار و 571 دلار و در مدت زمان مشابه سال گذشته 18 میلیون و 990 هزار و 37 دلار برآورد شد.

وی اضافه کرد: میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از گمرک بازرگان در دو ماه نخست سال جاری 519 دلار بود.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول