اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارق لوازم خودرو در تعقیب و گریز پلیسی بازداشت شد

کلانتر 131 از دستگیری یک سارق لوازم خودرو طی یک تعقیب و گریز پلیسی در جنوب تهران خبر داد و گفت: از این متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

سارق لوازم خودرو در تعقیب و گریز پلیسی بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علیرضا حیدری با اشاره به دستگیری یک سارق سابقه‌دار لوازم خودرو در خیابان «‌فدائیان» محدوده جنوب تهران به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران این یگان هنگام گشت‌زنی در خیابان مذکور به فردی که تعدادی ضبط و پنل و کیف مدارک در دست داشت مشکوک شدند.

حیدری با اشاره به غلط انداز بودن چهره متهم ادامه داد: ماموران برای بررسی موضوع به وی نزدیک شدند اما فرد مذکور به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت که از آن برای سرقت لوازم خودروهای شهروندان استفاده می کرد متواری شد.

وی افزود: با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد، متهم بدون توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه می داد تا اینکه نهایتا زمانی که سعی داشت در خیابان «‌فدائیان» در جهت خلاف جهت مسیر خود را ادامه دهد، بازداشت شد.

کلانتر 131 ادامه داد: در بازجویی های اولیه از متهم مشخص شد که وی یکی از سارقان سابقه دار است که با موتورسیکلت در محله مذکور پرسه زده و اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو می کند که به این ترتیب موتورسیکلت وی نیز شناسایی شده و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

حیدری در پایان تصریح کرد: در بازرسی از متهم تعدادی ضبط و پنل کشف شد که در بازجویی‌های تخصصی متهم به جرم خود اعتراف و علت سرقت را تامین هزینه‌های اعتیاد عنوان کرد. 

انتهای پیام/2462/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول