اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم‌های برتر فوتبال و فوتسال استان قم تجلیل شدند

تیم‌های برتر مسابقات لیگ‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های قم در مراسمی ویژه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تجلیل شدند.

تیم‌های برتر فوتبال و فوتسال استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از تیم‌های برتر فوتبال و فوتسال که در سال 1391 موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی لیگ‌های باشگاه‌های قم شده بودند، برگزار شد.

میزبان این مراسم سالن همایش‌های اتاق بازرگانی سازمان صنایع و معادن استان قم بود و در آن عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان، کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال و همچنین مدیران استانی نظیر مدیر عامل جمعیت هلال احمر و جمعی از سرپرستان و مربیان و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال استان قم از تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف حضور داشتند.

یکی از لیگ‌های برگزار شده فوتبال استان قم در سال جاری لیگ رده سنی پیشکسوتان بود که پنجمین دوره آن با عنوان یادواره مرحوم حسین نیکوبیان پیشکسوت فقید فوتبال قم که در سال 1390 در جریان همین رقابت‌ها دارفانی را وداع گفت، با شرکت 16 تیم به انجام رسید.

این در حالی است که پرونده پنجمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان بیت‌المقدس، نایب قهرمانی تیم فوتبال پیشکسوتان هلال احمر، مقام سومی استوار و عنوان چهارمی صنعت نفت بسته شد.

در سال 1391 مسابقات لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد که در رده سنی بزرگسالان لیگ‌های دسته اول و برتر پذیرای تیم‌های مدعی کسب عناوین برتر بود.

در لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم فوتبال پناه آفرین به مقام نخست دست یافت و قهرمان شد تا بتواند فرصت حضور دوباره در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را نیز به دست بیاورد.

در سال قبل که مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم همراه بود و فوتسالیست‌های قمی غوغایی در سطح اول فوتسال کشور با بازی‌های خوب خود برپا کرده بودند، مسابقات لیگ‌های فوتسال قم نیز همچون گذشته با برنامه‌ریزی مطلوب برگزار شد.

شاید در استان‌های مختلف کشور، قم یکی از معدود استان‌هایی باشد که به صورت منظم و مرتب اقدام به برگزاری مسابقات لیگ رشته فوتسال می‌کند، لیگی که به غیر از دسته‌های اول و دوم بزرگسالان، در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید نیز در قم برگزار می‌شود و تیم‌های علاقمند زیادی دارد.

تقدیر از تمام تلاشگران در زمینه توسعه فوتبال و فوتسال قم زمینه و بهانه مناسبی بود تا فوتبالی‌ها و فوتسالی‌ها در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال و فوتسال قم گردهم بیایند.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول