اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اسبق تیم ملی:

فردا تاریخ به نفع فوتبال ایران رقم می‌خورد/ این بازی کم‌تر از بازی با استرالیا نیست

بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: دیدار تیم ملی ایران در مقابل کره یک دیدار تاریخی خواهد بود و از روزهایی است که تا مدت‌ها در اذهان مردم ایران باقی خواهد ماند.

فردا تاریخ به نفع فوتبال ایران رقم می‌خورد/ این بازی کم‌تر از بازی با استرالیا نیست

بهنام سراج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان کشورمان در دیدار فردای خود در کشور کره اظهار کرد: در طول زندگی ورزشی هر ورزشکار یک روز بزرگ وجود دارد و برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران فردا یک روز فراموش نشدنی خواهد بود.

وی ادامه داد: در دو هفته اخیر بیش از حد بازیکنان را وارد حاشیه کرده و به آنان استرس ناشی از دو مسابقه آخر را وارد کردند و این کار اشتباه است.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه تصریح کرد: بازی فردا بسیار حساس است اما نباید این حساسیت در بازیکنان تبدیل به استرس و هیجان کرد، باید عقل و منطق را بر احساسات بازیکنان دیکته کرد تا بتوان موفق بود.

سراج افزود: از احساسی بازی کردن بازیکنان ما تیم کره سود خواهد برد و در صورت عدم راه‌یابی مستقیم ما به جام جهانی کار سختی برای صعود به این رقابت‌ها در برزیل خواهیم داشت.

مربی فصل پیش تیم صنعت نفت ابراز داشت: حساسیت این بازی را باید در نظر گرفت و آرامش را به تیم تزریق کرد و نباید اجازه داد عوامل بیرونی به روحیات بازیکنان غلبه کند چرا که تیمی که از لحاظ روحی بر این بازی مسلط باشد برنده این بازی سرنوشت ساز خواهد بود.

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: بازی قبل در مقابل لبنان تیم ما از دقایق اول جنگنده ظاهر شد و توپ و میدان را به حرکت در آورد، اما در این بازی نیز می‌توان همان بازی را تکرار کرد با این تفاوت که کره یک تیم با تجربه‌تر، به مراتب بزرگ‌تر، و همچنین میزبان این بازی خواهد بود.

سراج با بیان اینکه این بازی همانند دیدار با استرالیا مهم خواهد بود عنوان کرد: باید با قدرت تفکر پای به میدان گذاشت و از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یک یازی بزرگ و تاریخی را در پیش داریم و این بازی را کمتر از دیدار با استرالیا نمی‌دانم و به عنوان یک هوادار و یک ایرانی برای تیم ملی کشور آرزوی موفقیت می‌کنم و برای آنان دعا خواهم کرد.

انتهای پیام/72013/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول