اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فعالیت جدی در طرح اوقات فراغت انجام می‌شود

پرواز عقاب برای تحول و توسعه در فوتبال قم / نظارت ویسی و جلالی بر آموزش فوتبال پایه در قم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب قم از آغاز فعالیت‌های متنوع این باشگاه در زمینه توسعه فوتبال در طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری خبر داد.

پرواز عقاب برای تحول و توسعه در فوتبال قم / نظارت ویسی و جلالی بر آموزش فوتبال پایه در قم

حامد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: باشگاه عقاب یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال قم و فعال در تمام رده‌های سنی و دارای مجوز مدارس فوتبال سال 92 از هیئت فوتبال استان قم و اداره کل ورزش و جوانان استان است و از باشگاه‌های پیشرو در زمینه زیرساختی و تشکیلاتی این رشته ورزشی پرمخاطب به شمار می‌رود. 

آموزش فوتبال با حضور مربی تخصصی برای هر رده سنی

وی در ادامه با ارائه توضیحات پیرامون مدرسه فوتبال باشگاه عقاب قم بیان داشت: مدرسه فوتبال باشگاه عقاب قم از تمام فوتبال آموزان در رده‌های سنی مختلف متولدین سال‌های 1375 تا 1384 استقبال می‌کند و کلاس‌های هر رده سنی با یک یا چند مربی خاص و به صورت مجزا از هم برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب قم افزود: محل برگزاری دوره آموزشی در دو زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی از ساعت هشت تا 11 صبح و زمین چمن طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی پردیسان از ساعت 18 تا  20 خواهد بود و فوتبال آموزان با توجه به دو آیتم رده سنی و محل سکونت در این دو زمین استقرار می‌یابند.

وی اضافه کرد: بر اساس استانداردهای موجود طول یک دوره آموزشی 24 جلسه است که به صورت شش هفته متوالی یعنی سه جلسه در هفته انجام می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره بر اساس رده سنی و میزان پیشرفتی که در این دوره از خود نشان می‌دهند ممکن است جذب تیم‌های اصلی باشگاه شده و یا به ترم یا ترم‌های آموزشی بعدی منتقل شوند. 

آموزش نخبگان با حضور مربیان دارای مدارک معتبر کنفدراسیون آسیا

اسماعیلی تأکید کرد: این موضوعی است که برای هر فوتبال آموز نسبت به دیگری تفاوت دارد و نمی‌توان در مورد آن نظر قاطعی داد، ضمن اینکه البته فوتبال‌ آموزان زیر 10 سال به طور قطع و یقین باید چندین ترم مداوم زیر نظر باشند.

وی عنوان کرد: مربیان حاضر در این دوره آموزشی دارای مدارک درجه‌های A ،B ‏و C کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و از مربیان با سابقه و مجرب در زمینه فوتبال پایه به شمار می‌روند، ضمن اینکه هر مربی در مدرسه فوتبال مسئول گروه خاصی از فوتبال‌ آموزان خواهد بود و طرح درس مشخصی بر مبنای دوره 24 جلسه‌ای خواهد داشت.

اسماعیلی ابراز داشت: این دوره صرفا یک دوره آموزشی است اگر چه از میان برترین شرکت کنندگان هر رده سنی تیم‌هایی به منظور شرکت در فستیوال فوتبال مدارس انتخاب می‌شود اما باشگاه عقاب در این دوره یا دوره‌های مشابه تنها وظیفه آموزش فوتبال آموزان را بر عهده دارد و مسئولیتی در قبال استفاده از فوتبال آموزان در تیم‌های اصلی نخواهد داشت. 

مشاوره باشگاه عقاب قم از سرمربیان تراکتورسازی و استقلال خوزستان

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب قم یاد آور شد: با توجه به همکاری باشگاه عقاب و چند باشگاه نامدار لیگ برتری فوتبال کشورمان، فضای مناسبی برای دیده شدن فوتبالیست‌های نخبه در آینده فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشاور ویژه مدرسه فوتبال باشگاه عقاب، مجید جلالی و عبدالله ویسی مربیان متفکر و نامدار فوتبال ایران هستند که تمام برنامه‌های آموزشی در باشگاه عقاب با مشاوره این مربیان کاردان فوتبال کشور به انجام می‌رسد.

اسماعیلی عنوان داشت: باشگاه عقاب هزینه‌های مربوط به تغذیه، البسه به جز کفش ورزشی و همچنین هزینه کارت بیمه را تقبل می‌کند اما هزینه سرویس رفت و برگشت به عهده باشگاه نیست و در صورت نیاز، باشگاه می‌تواند شرایط راه‌اندازی سرویس را مهیا و به خانواده‌ها اطلاع رسانی کند.

تلاش برای آموزش اصول تئوریک فوتبال به فوتبال‌آموزان

وی افزود: باشگاه عقاب در نظر دارد به زودی و با فراهم آوردن شرایط مالی و تجهیزاتی در زمینه راه‌اندازی دوره چند رسانه‌ای به منظور آموزش اصول تئوریک فوتبال به فوتبال‌آموزان اقدام کند که این موضوع باعث خواهد شد مدرسه فوتبال باشگاه عقاب به استاندارد‌های راه‌اندازی آکادمی نزدیک شود.

وی ابراز کرد: مدارک ثبت نام به غیر از تسویه حساب مالی، شامل چهار قطعه عکس و یک کپی شناسنامه است، همچنین فرم مخصوص ثبت نام نیز باید توسط ولی فوتبال آموز در دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب قم تکمیل و تحویل شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و شهروندان قمی برای اطلاع از کیفیت برگزاری دوره‌های آموزشی این باشگاه می‌توانند جدیدترین اخبار و گزارش‌های مدرسه فوتبال باشگاه را به صورت تصویری در پایگاه اطلاع رسانی رسمی باشگاه به آدرس www.oghabfc.ir زیر نظر بگیرند.

انتهای پیام/78002/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول