اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

تیم ملی فوتبال نوجوانان مقابل فوتبالیست‌های قمی ‌صبا متوقف شد

تیم فوتبال صبای قم با ترکیب کامل از فوتبالیست‌های قمی در دیداری تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان را در راه اعزام به جام جهانی نوجوانان متوقف کرد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان مقابل فوتبالیست‌های قمی ‌صبا متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان این روزها آماده حضور موفق در مسابقات فوتبال جام جهانی نوجوانان سال 2013 می‌شود و تیم فوتبال صبای قم نیز خود را برای حضور در رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند.

هدایت تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در راه اعزام به جام جهانی 2013 که مهر ماه در کشور امارات برگزار می‌شود را علی دوستی‌مهر بر عهده دارد در حالی که فوتبالیست‌های صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با هدایت محمد مایلی‌کهن به مصاف حریفان می‌روند.

به همین منظور دو تیم در دیداری تدارکاتی که به میزبانی صبا در مجموعه ورزشی صباشهر برگزار شد به مصاف یکدیگر رفتند تا مربیان تیم ملی نوجوانان و صبای قم بعد از تمرینات مستمر و طولانی‌مدت، وضعیت آمادگی بازیکنان خود را در شرایط مسابقه محک بزنند.

حضور 9 بازیکن قمی در ترکیب اصلی تیم صبای قم

در این دیدار کادر فنی تیم فوتبال صبای قم از بازیکنان اصلی خود به هیچ عنوان استفاده نکرد و در اقدامی جالب توجه تمام بازیکنان قمی حاضر در اردوی خود را به زمین بازی فرستاد تا مایلی‌کهن و همکارانش ارزیابی دقیقی از فوتبالیست‌های قمی برای حضور در لیگ جدید داشته باشند.

در درون دروازه تیم صبای قم محمدرضا وفایی سنگربان سابق تیم امید صبا قرار گرفت در حالی که دیگر بازیکنان قمی نظیر سیدمجتبی مبینی‌پور، حبیب سعادتی، امیر جمالی، داود بهادری، محمد عرب‌خراسانی، حمید پاکیزه، سیدمهدی حسینی و رسول بختیاری‌زاده نیز در ترکیب صبا به میدان رفتند، ضمن اینکه مسعود حق‌جو و روزبه چشمی بازیکن جدید صبا نیز در این دیدار در کنار 9 فوتبالیست قمی حضور داشتند.

سلیمان فلاح زننده گل‌های صبا

نیمه نخست این دیدار در حالی که هر دو تیم فوتبال قابل قبولی را ارائه می‌کردند گلی در برنداشت و در نهایت کار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید اما در 45 دقیقه دوم اتفاقات مهمی در جریان مسابقه رخ داد و چهار بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت.

در این نیمه تنها یک بازیکن از مهره‌های اصلی صبا با صلاحدید محمد مایلی‌کهن در ترکیب اصلی قرار گرفت که این بازیکن میلاد سلیمان‌ فلاح بود و از قضا دو موقعیت گل ایجاد شد که این بازیکن هر دو بار توانست دروازه تیم ملی نوجوانان را باز کند.

این در حالی است که ملی ‌پوشان نوجوان نیز دوبار دروازه تیم صبای قم را گشودند تا این بازی در پایان 90 دقیقه رقابت دوستانه با تساوی دو بر دو به پایان برسد و هر دو مربی از عملکرد تیم خود راضی باشند.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول