اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خبر داد

مشارکت‌ 72 درصدی مردم اردبیل در مساعدت به افراد بی‌بضاعت

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل از رشد 72 درصدی مساعدت‌های مردم خیر شهرستان اردبیل به نیازمندان خبر داد.

مشارکت‌ 72 درصدی مردم اردبیل در مساعدت به افراد بی‌بضاعت

جلیل قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طی سه ماهه‌ نخست سال جاری مردم خیر و نیکوکار این شهرستان بیش از 5 میلیارد و 120 میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت مساعدت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: مساعدت‌های مردم نیک‌اندیش شهرستان اردبیل نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 72 درصد افزایش داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل با تقدیر و تشکر از کمک‌های مردم شهرستان اردبیل و حومه که از مساعدت‌های خود به این نهاد دریغ نکرده‌اند، افزود: این کمک‌ها از بابت اکرام ایتام، کفاره، زکات، صدقات، کمک‌های خاص و موردی و... جمع‌آوری شده است.

قدیمی بیان داشت: مساعدت‌های خیرین در سریع‌ترین زمان ممکن جهت کمک هزینه‌های معیشتی، درمانی، تحصیلی، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویی، تامین جهیزیه‌ نوعروسان و ... پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق نیازسنجی‌های صورت گرفته توسط امدادگران به خانواده‌های تحت پوشش خدمات ارائه می‌شود، ادامه داد: مساعدت‌های موردی با اولویت رفع نیازهای اساسی خانواده‌ها پرداخت می‌شود تا باری از دوش آنان برداشته شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه همواره مردم خیر این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان با کمیته امداد همکاری داشته‌اند، به خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز برای یاری‌رسانی به مستمندان آمادگی خود را جهت همیاری با این نهاد انقلابی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/62004/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول