اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی اداره‌کل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

حمایت مستمر کمیته امداد از 2500 دانشجو در استان بوشهر

مدیر فرهنگی اداره‌کل کمیته امداد استان بوشهر از حمایت مستمر کمیته امداد از 2500 دانشجو در استان بوشهر خبر داد.

حمایت مستمر کمیته امداد از 2500 دانشجو در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رضا یاری‌منفرد ظهر امروز در آیین افتتاح کانون‌های تابستانه پیرو ولایت در برازجان اظهار داشت: کمیته امداد به امور فرهنگی اهمیت زیادی می‌دهد و در تمام شهرستان‌ها شاهد برگزاری اردوهای فرهنگی برای مددجویان و خانواده آنها هستیم.

وی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت ویژه فصل تابستان و اردوهای اعزامی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان با کیفیت مطلوبی در سطح استان انجام گرفته است.

مدیر فرهنگی اداره‌کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اردوهای تابستانه کمیته امداد در استان، خاطرنشان کرد: افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های مهم این نهاد است و در این راستا اهتمام ویژه‌ای داریم.

یاری‌منفرد از حمایت مستمر کمیته امداد از 2500 دانشجو در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: دو هزار و 500 دانشجو در استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات مستمر این نهاد برخوردارند.

وی بیان کرد: دشتستان با 401 دانشجو بیشترین تعداد دانشجویان تحت پوشش را به خود اختصاص داده است.

مدیر فرهنگی اداره‌کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: اردوهای تابستانه برای مددجویان و خانواده‌های آنان اهمیت زیادی دارد و مورد تأکید مسئولان کمیته امداد قرار دارد.

یاری‌منفرد ابراز داشت: حضور روحانی، مشاور و کارشناسان فرهنگی ما در اردوها موجب می‌شود که مشکلات روحی مددجویان با در میان گذاشتن با این افراد و دریافت راه‌حل رفع شود.

وی در پایان تصریح کرد: سال قبل اردوی موفق خانوادگی را داشتیم که امسال نیز با بهره‌گیری از تجارب سال گذشته این اردوها برگزار می‌شود که ویژه مادران زیر 50 سال به همراه دختران راهنمایی و دبیرستان خود است.

انتهای پیام/2452/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول