اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس خبر داد

اعزام 48 نفر مبلغ به مناطق شهری و روستایی فردوس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس از اعزام 48 نفر مبلغ به مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

اعزام 48 نفر مبلغ به مناطق شهری و روستایی فردوس

حجت‌الاسلام محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: تبلیغ در ترویج دین و تعمیق باورهای دینی نقش سازنده و بسیار مؤثری دارد.

وی نقش روحانیت را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت و سوی محافل دینی بسیار مؤثر دانست و گفت: مبلغان باید با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین تبلیغی، نسبت به بالا بردن سطح آگاهی‌های دینی مردم همت ورزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: ایراد سخنرانی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن و تفسیر، بیان احکام و مسائل شرعی، پاسخگویی به شبهات دینی و عقیدتی و نیز اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناسبت‌های ماه رمضان از جمله این برنامه‌ها است.

مرادی همچنین از اعزام 48 نفر مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی فردوس خبر داد و تصریح کرد: مبلغان دینی به منظور تبلیغ دین و نیز پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی مردم در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر مناطق شهری به روستاهای مختلف سطح شهرستان نیز اعزام می‌شوند.

برگزاری 100 جلسه قرآنی در فردوس

وی با اشاره به برگزاری طرح با قرآن در رمضان، در محل بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم(ع) فردوس، یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 100 جلسه قرآنی در سطح شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس برگزاری مسابقه تفسیر قرآن کریم نورالهدی، اجرای کرسی‌های تلاوت قرآن در سطح مساجد، آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن شامل روخوانی‌، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ سی و تفسیر قرآن با عنوان طرح بینات توسط مؤسسات و خانه‌های قرآن روستایی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

این مسئول متذکر شد: برگزاری ده‌ها دوره تفسیر قرآن با حضور مبلغان شهرستان در سطح مساجد، هیئت‌های مذهبی و روستاها، برگزاری روایت تصویری و گفتمان ازدواج در قرآن و سیره شهدا توسط کانون فرهنگی تبلیغی روایت هر شب در میدان غدیر شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام ماه رمضان است.

مرادی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه تجویدالصلاه ویژه روحانیان و مبلغان شهرستان خبر داد و اذعان داشت: در پایان دوره پس از برگزاری آزمون و تست افراد، گواهینامه قرائت سطح دو و صحت قرائت نماز توسط دارالقرآن استان به قبول‌شدگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول