اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اعزام بیش از هزار مبلغ در سطح استان خراسان‌رضوی

مسئول امور مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی از اعزام هزار و 450 نفر مبلغ ماه رمضان در سطح خراسان‌رضوی خبر داد.

اعزام بیش از هزار مبلغ در سطح استان خراسان‌رضوی

حجت‌الاسلام علی بخشی در حاشیه برگزاری همایش همایش طلایه‌داران هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: همایش طلایه‌داران هدایت با هدف تجدید روحیه و اعلام آمادگی مبلغان به منظور اعزام در ماه مبارک رمضان، تبیین مسائل و موضوعات مورد نیاز روز، آموزش محتوا مناسب برای تبلیغ به مبلغان و تبلیغ دین توسط روحانیون در مقابل جنگ نرم برگزار می‌شود.

مسئول امور مبلغان اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه امسال هفت همایش در سطح خراسان‌رضوی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: همایش طلایه‌داران هدایت با موضوع سبک زندگی اسلامی با استفاده از تفسیر سوره حجرات، ویژه 250 نفر از مبلغان در نوبت صبح و برای 4 هزار و 500 نفر از مبلغان در نوبت بعدازظهر در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری پنج همایش منطقه‌ای دیگر نیز در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، تربت‌جام، قوچان، نیشابور و سبزوار با حضور استادان برجسته در دهه سوم شعبان خبر داد.

بخشی ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب مبلغان در ماه رمضان سال گذشته گفت: امسال نیز یک‌هزار و 450 مبلغ برای تبلیغات در ماه مبارک رمضان در سطح استان خراسان‌رضوی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/70001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول