اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد

اعزام 8500 مبلغ به سراسر کشور در ایام ماه رمضان

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام 8 هزار و 500 نفر مبلغ متشکل از مبلغان نخبه و بشیران جوان در ایام ماه رمضان به سراسر کشور خبر داد.

اعزام 8500 مبلغ به سراسر کشور در ایام ماه رمضان

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی و تخصصی مبلغان طرح هجرت که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: امام خمینی (ره) و شهدا زمینه‌ساز فعالیت‌های تبلیغی هستند تا همچنان بهره‌مند از نور انقلاب باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همگان ارزش و بزرگی تبلیغ را می‌دانیم و به طور مرتب در نفس و ذهن خود اهمیت این موارد را یادآوری می‌کنیم.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) بر اساس آموزه‌های قرآن اسوه‌ای نیکو محسوب می‌شود گفت: تبلیغ یکی از بزرگترین شأن‌های پیامبر اکرم(ص) محسوب می‌شود و خداوند به اندازه‌ای این شأن را بالا برده و بهترین توصیف را از شأن و جایگاه تبلیغی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با استناد به آیات قرآن چیزهایی که به ضرر شماست برای پیامبر اکرم(ص) سخت است و این موضوع با شأن تبلیغی رسول خدا(ص) در ارتباط است.

روستاآزاد عنوان داشت: باید آسیب‌های اجتماعی، ذهنی و روحی را بشناسیم و سپس برای آنها راه حل ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه مشکل جامعه کنونی چیزی جز فراموشی اخلاق نیست گفت: برگزاری مجلس شب قدر نسبت به 10 سال گذشته افزایش قابل توجهی پیدا کرده ولی نمی‌توانیم ادعا کنیم اخلاق پیشرفت داشته به طوری که در این زمینه افزایش آمار طلاق و اختلافات مؤید این امر است.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعزام مبلغان ویژه ماه رمضان خاطرنشان کرد: نزدیک به 8 هزار و 500 نفر متشکل از بشیران جوان و مبلغان نخبه در ماه رمضان به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/78003/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول