اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی بافت عنوان کرد

اعزام مبلغ به روستاهای بافت برای احیای زکات

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بافت گفت: تبلیغات اسلامی همانند سال‌های قبل آمادگی لازم را برای اعزام مبلغ به تمام‌ نقاط و روستاهای شهرستان بافت در زمینه احیای زکات دارد.

اعزام مبلغ به روستاهای بافت برای احیای زکات

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‏الاسلام جلیل طالبی‏زاد‌ه ظهر امروز در جلسه‌ای با مسئول زکات کمیته امداد امام (ره) و مسئولان مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا (س) اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافت آمادگی لازم را برای اعزام مبلغ در مورد احیای زکات در روستاهای این شهرستان دارد.

وی افزود: این اداره همانند سال‌های قبل آمادگی لازم برای اعزام مبلغ به تمام‌ نقاط و روستاهای این شهرستان در زمینه احیای زکات را دارد.

طالبی‌زاده گفت: اداره تبلیغات اسلامی‌ شهرستان بافت به فضل خدا و با همت ستاد احیای زکات و فرهنگ‌سازی برای احیای این فریضه الهی موفقیت چشمگیری در این زمینه داشته است.

وی از وضعیت خوب کشاورزان و لطف خداوند در نزول رحمت الهی و رونق بیشتر کشاورزان اظهار امیدواری کرد و ابراز داشت: امیدواریم با تبلیغ بیشتر و آگاهی کشاورزان سال جاری نیز از سال‌های قبل در این امر بهتر و چشمگیر‌تر ظاهر شویم.

طالبی‌زاده تصریح کرد: دل‌ها گاهی اوقات دچار زنگار و پوسیدگی می‌شوند و جلای آن قرآن کریم است، قرآن سرچشمه پرخیر و برکتی است که هرگز کاهش نیافته و پایان نمی‌پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: قرآن معجزه‌ای همیشگی برای جامعه اسلامی است و اگر پیامبران گذشته دارای معجزاتی بودند که با وفات آنان و انقراض قومشان پایان می‌پذیرفت، معجزه پیامبر اسلام (ص) برای همه زمان‌ها و همه اقوام و ملت‌ها بوده و هرگز از اعجاز آن کاسته نمی‌شود.

انتهای پیام/80024/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول