اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

مسئولان در ماه مبارک رمضان نظارت دقیق‌تری بر بازار داشته باشند

امام جمعه ایرانشهر گفت: مسئولان تلاش کنند تا با تشدید نظارت بر بازار ، امکان بهره‌مندی بیشتر مردم روزه‌دار را از فضائل ماه مبارک فراهم کنند.

مسئولان در ماه مبارک رمضان نظارت دقیق‌تری بر بازار داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین طاووسی در خطبه دوم آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در این شهرستان با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان در زندگی و کسب و کار مردم اظهار داشت: مردم در این ماه نباید دغدغه گرانی یا کمبود کالاهای اساسی‌شان را داشته باشند و مسئولان باید در این زمینه مردم را یاری رسانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: دولت جدید باید کسانی را برای مسئولیت انتخاب کند که درد کشیده و آشنا با مشکلات جامعه باشند.

خطیب جمعه ایرانشهر ادامه داد: برخورداری از روحیه کار و تلاش، داشتن تجربه و تخصص نیز باید به عنوان معیارهای انتخاب اعضای کابینه مدنظر قرار گیرد.

طاووسی با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب نباید به یک جناح یا گروه خاص وابسته باشد تصریح کرد: دولت نباید با اکتفا به یک جناح خاص، بقیه گروه‌ها را از اطراف خود دور کند. دولت یازدهم باید با عمل به شعارهای خود کارآمدترین کابینه را از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تشکیل دهد.

وی استفاده دولت از تجربیات دولت‌های گذشته را ضروری دانست و گفت: رئیس جمهور منتخب باید ضمن استفاده از تجربیات دولت‌های گذشته از ضعف‌های آنها به دور باشد و از نقاط قوتشان به طور کامل بهره‌برداری کند.

انتهای پیام/75002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول