اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد منوجان مطرح کرد

ویژه‌برنامه‌های اداره ارشاد منوجان به مناسبت ماه رمضان‌

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای نمایش ویژه شب‌های قدر و برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان «ضیافت الهی» از جمله برنامه‌های ویژه ماه رمضان در منوجان است.

ویژه‌برنامه‌های اداره ارشاد منوجان به مناسبت ماه رمضان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن کوه‌پیما چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی در این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهی است که در آن مسلمانان و مؤمنان به ضیافت الهی دعوت می‌شوند و در این ماه درهای آسمان گشوده شده و توفیق عبادت و بندگی بیش از پیش برای مؤمنان فراهم شده است.

کوه‌پیما تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه به زنجیر کشیدن شیطان نفس است باید تلاش کنیم تا از این فرصتی که خداوند به ما عطا کرده، بیشترین استفاده را ببریم و روح خود را با توسل و تمسک به ذات الهی اعتلا دهیم.

وی ابراز داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای نمایش ویژه شب‌های قدر، برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان «ضیافت الهی» از جمله برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان به مناسبت این ماه است.

کوه‌پیما عنوان کرد: این اداره 10 روز پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به دیوارنویسی و ارسال پیامک انبوه به منظور آماده‌سازی قلب‌های مؤمنان برای ورود به این ماه عظیم کرده است.

یکی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری منوجان نیز در این جلسه اظهار داشت: در شورای فرهنگ عمومی باید با برگزاری یک کارگاه سیاست‌های این شورا تبیین تا صحیح اجرا شود.

علیرضا دوراندیش با بیان اینکه باید با استفاده از تفکر و رأفت اسلامی جاذبه‌های خاصی را به وجود آوریم، خاطر نشان کرد: در راستای ترویج مصادیق دینی باید همگام با تکنولوژی پیش رفت و علاوه بر تلاوت قرآن از کتاب‌های تفسیر نیز استفاده شود.

انتهای پیام/80006/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول