اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور ورزش منطقه ویژه پارس خبر داد

برگزاری مسابقات جام رمضان در 7 رشته ورزشی در پارس جنوبی

رئیس امور ورزش منطقه ویژه پارس از برگزاری مسابقات جام رمضان در هفت رشته ورزشی در پارس جنوبی خبر داد.

برگزاری مسابقات جام رمضان در 7 رشته ورزشی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بهرام رضاییان چهارشنبه‌ شب در آیین آغاز مسابقات ورزشی ماه رمضان در پارس جنوبی اظهار داشت: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری مهم و ارزشمند است و باید در این مسیر نهایت توان خود را به کار بگیریم.

وی افزود: در منطقه ویژه همانند هر ساله مسابقات ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امیدوار هستیم کیفیت لازم را داشته باشند.

رئیس امور ورزش منطقه ویژه پارس از برگزاری مسابقات جام رمضان در هفت رشته ورزشی در پارس جنوبی خبر داد و گفت: مسابقات جام رمضان با هدف ایجاد شور و نشاط و مشارکت گسترده کارکنان در شب‌های ماه مبارک رمضان در عسلویه برگزار می‌شود.

رضاییان تصریح کرد: مسابقات ورزشی جام رمضان منطقه ویژه پارس در رشته‌های ورزشی فوتسال، شنا، تنیس روی میز، فوتبال دستی، طناب‌کشی، تیر و کمان و دارت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مسابقات ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان و در سالن‌های ورزشی پوریای ولی کمپ 4، سالن ورزشی چندمنظوره پردیس ورزشی و استخر پردیس ورزشی با حضور و مشارکت باشکوه کارکنان و شاغلان در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار خواهد شد.

رضاییان ایجاد شور و انگیزه و همچنین نشاط شغلی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و خاطر نشان کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای خود‌سازی است و قطعاً سلامتی و تندرستی جسم می‌تواند به بعد معنوی انسان نیز کمک شایانی کند از این رو امور ورزش این سازمان با همراهی مدیریت خدمات شهری اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول