اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد خبر داد

اجرای طرح زوج و فرد ترافیکی پس از اتمام ماه رمضان در مشهد

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از اجرای طرح زوج و فرد ترافیکی پس از اتمام ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح زوج و فرد ترافیکی پس از اتمام ماه رمضان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا زعیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی که پلیس راهور با اجرای طرح زوج و فرد ترافیکی همزمان با ماه مبارک رمضان مخالفت کرد اجرای این طرح به پایان ماه مبارک رمضان موکول شد.

وی ترافیک در زمان ورود حجم بالای زائر را عمده‌ترین مشکل مشهد خواند و تصریح کرد: برای حل معضلات ترافیک در این ایام که با نام پیک مسافر شناخته می‌شود زمین‌های رها شده از مالکان مناطق مختلف برای ایجاد پارکینگ‌های موقت اجاره می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شناسایی و اجاره این زمین‌ها توسط شهرداری هر منطقه صورت می‌گیرد.

زعیمی با اشاره به آلودگی کشف‌رود و افزایش مصرف سبزیجات مردم در ماه رمضان تصریح کرد: استفاده از سبزیجات آلوده همچنان سلامت شهروندان مشهد را تهدید می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای برطرف کردن آلودگی کشف‌رود مدیریتی منظم از سوی سازمان‌های مرتبط نظیر فرمانداری شکل بگیرد، گفت: در حال حاضر نبود متولی یکی از چالش‌های عمده ساماندهی کشف‌رود است که با نزدیک شدن به ماه رمضان نگرانی‌ها از توزیع سبزیجات آلوده را بیشتر می‌کند.

زعیمی ادامه داد: در حالی که کاشت صنوبر و نوع دیگری از درخت در حاشیه کشف‌رود پیش‌بینی شده بود اما هنوز هم خبرهایی حاکی از کاشت سبزیجات توسط صیفی‌کاران در آن منطقه شنیده می‌شود.

وی یادآور شد: باید نهادهایی همچون بهداشت نسبت به فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم در مورد استفاده نکردن از صیفی‌جات منطقه اقدام کنند.

انتهای پیام/70005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول