اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استان البرز تأکید کرد

اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان در روستاهای البرز/اعزام مبلغان به روستاها

مدیرکل امور روستایی استان البرز گفت: همزمان با ماه بارک رمضان باید برنامه‌های فرهنگی متناسب با این ماه در روستاها نیز برگزار شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان در روستاهای البرز/اعزام مبلغان به روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آرش بهادری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی روستاها اظهار داشت: روستاها امروز از کمترین امکانات فرهنگی برخوردار هستند لذا باید تدابیر اساسی توسعه امور فرهنگی در روستاها انجام شود.

وی ادامه داد: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی است تا با برنامه‌های فرهنگی در جذب و جلب بیشتر جوانان روستایی به این مهم گام برداریم.

این مسئول با بیان این که روستاها نیز دارای استعدادهای بی‌شماری در زمینه فرهنگی است افزود: متولیان امر فرهنگ با کمی توجه بیشتر می‌توانند به توسعه این مهم در روستاها بپردازند.

بهادری با تأکید بر این که باید در ماه رمضان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در روستاها این ماه را باشکوهتر برگزار کنیم افزود: هر کدام از دستگاه‌های متولی امر فرهنگ می‌توانند با ارائه برنامه‌ها و اجرا کردن آن ما را در رسیدن یه اهداف مورد نظر یاری دهند.

مدیر کل امور روستایی استانداری البرز خاطرنشان ساخت: نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نشست‌هایی با حضور مبلغان به منظور پاسخگویی به سئوالات دینی روستاییان و ... از مهمترین اقداماتی است که می‌توانیم در این ماه در روستاها انجام دهیم.

انتهای پیام/2302/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول