اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار کاکی:

ستاد احیای امر به معروف برنامه‌های ویژه رمضان را تدوین کرد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را تدوین کرده است.

ستاد احیای امر به معروف برنامه‌های ویژه رمضان را تدوین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سید صادق کاکی ظهر امروز در نشست ستادی امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام اظهار داشت: می‌توان با فضاسازی از ماه مبارک رمضان بهترین بهره معنوی را برد.

وی ادامه داد: برگزاری نماز جماعات و مسابقات ویژه مذهبی در ادارات، برگزاری کلاس‌های اخلاق ویژه مدیران و اجرای تذکر لسانی در اماکن عمومی از جمله برنامه‌های این ستاد در ماه مبارک رمضان است.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: تبلیغات سطح شهر، اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها و مطبوعات، توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها در اجرای این فریضه بزرگ موثر است.

وی اعزام روحانیون به مجالس، مدارس و دانشگاه‌ها برای تعیین ابعاد فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و ادامه داد: اجرای فرضیه امر به معروف زمینه دستیابی به جامعه ایده‌آل را فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام اضافه کرد: برای تحقق این مهم باید مسئولان امر برنامه‌های مدونی را طراحی و در اجرای آن تلاش کنند.

کاکی تصریح کرد: برنامه‌های این ستاد در ماه مبارک رمضان فراگیر بوده و اکنون بخش عمده‌ای از آحاد جامعه از آن بهره‌مند می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فرهنگ الهی و ناب است که باید به دستورات آن توجه و عنایت ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه نهادینه کردن این فرهنگ ناب و الهی از دستورات دین مبین اسلام است که باید محقق و اجرایی شود، اضافه کرد: نهادینه شدن این فرهنگ در کاهش جرائم و معضلات اجتماعی بسیار موثر است.

در این نشست اعضا در خصوص آسیب‌های اجتماعی، برگزاری گروه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی برای مشارکت جوانان و مردم در فریضه امر به معروف و نهی از منکر بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/2246/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول