اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

توجه به کشتی از اولویت‌های اداره‌کل ورزش کردستان است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اهمیت بالای ورزش کشتی گفت: توجه و پرداختن به این رشته ورزشی از اولویت‌های کاری این اداره‌کل در استان است.

توجه به کشتی از اولویت‌های اداره‌کل ورزش کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران امشب در مراسم پایانی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی نونهالان کشور که در سالن آزادی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کشتی ورزش اول در ایران است.

وی با اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزشکاران این رشته طی دهه‌ها و سالیان گذشته و اخیر خاطرنشان کرد: موفقیت کشتی‌گیران همواره مایه سربلندی و افتخار جامعه ورزش بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با یادآوری درخشش کشتی‌گیران در مسابقات المپیک، تصریح کرد: باید زمینه لازم به منظور جذب نونهالان و نوجوانان به این رشته فراهم شود.

تیشه‌گران، بستر فعالیت در ورزش کشتی را به دلیل وجود استعدادها و علاقه‌مندی فراوان در استان مطلوب دانست و افزود: برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند می‌توان به عنوان برگ برنده در این ورزش معرفی شود.

وی با اشاره به مشکلات ورزش کشتی اظهار کرد: رفع تنگناها و محدودیت‌های کشتی از دغدغه‌های مهم اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان است که باید برای نیل به این مقصود بکوشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان استان کردستان با اشاره به نقش ورزش به ویژه رشته‌هایی چون کشتی در سلامت جامعه و دوری جوانان از آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: نقش دلسوزان کشتی در این خصوص بسیار حائز اهمیت است.

تیشه‌گران در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر مناسب، زمینه رشد و بالندگی کشتی استان فراهم شود و این ورزش به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

انتهای پیام/79012/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول