اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گالیکش:

1336 ورزشکار بیمه‎شده در گالیکش فعالیت می‎کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش گفت: در حال حاضر یک‎هزار و 336 ورزشکار بیمه شده در سطح این شهرستان فعالیت می‎کنند.

1336 ورزشکار بیمه‎شده در گالیکش فعالیت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالخالق شیخ‎پور بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از این تعداد ورزشکار 436 نفر در شهر گالیکش و 900 نفر هم در روستاها در 30 رشته ورزشی فعالیت دارند.

شهرستان گالیکش دارای 5 سالن ورزشی است

وی خاطرنشان کرد: شهرستان گالیکش دارای پنج سالن ورزشی است که از این تعداد سه سالن در شهر گالیکش و دو سالن در روستاهای صادق‎آباد و ینقاق قرار دارد، ضمن اینکه عملیات اجرایی ساخت سالن در روستاهای قلی‎تپه، پاسنگ و فارسیان آغاز شده و در مرحله فنداسیون و نصب سوله قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گالیکش اضافه کرد: عملیات اجرایی استخر سرپوشیده این شهرستان هم آغاز شده و با اجرای فاز یک فنداسیون ریخته شده تا انشاالله با مساعدت‎های مسئولان ساخت و ساز ادامه پیدا کند و در آینده‎ای نزدیک افتتاح و به بهره‎برداری برسد.

شیخ‎پور ادامه داد: در حال حاضر دو سمن در حوزه جوانان از معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل مجوز دارند و یک هیئت قرآنی متشکل از روسای ادارات، مربیان، ورزشکاران و ورزش‎دوستان تشکیل تا در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت‎های قرآنی را در بین ورزشکاران ترویج دهند.

مسابقات فوتسال یادواره شهدای ورزشکار گالیکش برگزار شد

وی با اشاره به برگزاری مسابقات شش جانبه فوتسال در رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی این شهرستان اذعان داشت: این مسابقات با حضور شش تیم قدس بهشهر، آزادگان و راه و ترابری ساری، علی‎ابن‎موسی‎الرضا نکا، پرسپولیس قائمشهر و امین گالیکش در سالن وحدت و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار برگزار شد.

شیخ‎پور اذعان داشت: در پایان در رده سنی نوجوانان قدس بهشهر اول و آزادگان ساری به مقام دوم رسید و در رده سنی جوانان راه و ترابری ساری اول و امین گالیکش به مقام دومی دست پیدا کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گالیکش با اشاره به درخشش سجاد بارانی و محمد سنچولی کاراته‎کاران این شهر در مسابقات آسیایی گفت: طبق مصوبه استاندار گلستان قرار بود به این ورزشکاران زمینی اهدا شود که تا به امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته و هر دو ورزشکار با پیشنهاد خوب سایر استان‎ها مواجه شدند که انتظار است مسئولان با پیگیری‎های خود نسبت به مصوبه استاندار اقدامات لازمه را انجام دهند.

درخشش بانوان کاراته‎کار گالیکشی در مسابقات کشوری

مسئول ورزش بانوان شهرستان گالیکش نیز در این نشست خبری تعداد بانوان ورزشکار بیمه شده را 300 نفر اعلام کرد و افزود: بیشتر فعالیت بانوان ورزشکار این شهرستان در رشته‎های تکواندو، کاراته، والیبال و آمادگی جسمانی است.

مهرانه سایری اظهار داشت: شهرستان گالیکش جمعه 14 تیرماه جاری میزبان مسابقات کاراته کشوری بود که کاراته‎کاران این شهرستان با 29 ورزشکار در این مسابقات شرکت و موفق به کسب چهار عنوان اولی، 9 مقام دومی و 12 عنوان سومی شدند.

وی تصریح کرد: نفرات اول به مسابقات کشوری اعزام و نفرات دوم با حضور در اردوی استانی شانس خود را برای حضور در بازی‌های کشوری آزمایش می‎کنند.

حضور ابول‎تختی به نمایندگی از تکواندوی گلستان در مسابقات کشوری قطعی شد

مسئول ورزش بانوان شهرستان گالیکش تاکید کرد: حضور خانم فاطمه ابول‎تختی به نمایندگی از تکواندوی بانوان استان در مسابقات کشوری ورزشکاران بسیجی قطعی شده است.

سایری ادامه داد: بانوان ورزشکار این شهر در رده تیم‎های پایه شایستگی درخشش در رشته‎های مختلف از جمله ورزش‎های رزمی را دارند و در صورت حمایت مسئولان می‎توانند شرایط خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/2307/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول