اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان:

سپاهان تصمیم ناعادلانه‌ای برای ورزش اصفهان گرفت

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: با تعطیلی تیم هندبال سپاهان، تصمیم غیرعادلانه‌ای برای ورزش اصفهان گرفته شده است.

سپاهان تصمیم ناعادلانه‌ای برای ورزش اصفهان گرفت

فرامرز می‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از زمانی که بحث تعطیلی تیم هندبال سپاهان مطرح شد، هیئت هندبال استان اصفهان پیگیری‌های لازم را صورت داد تا مانع از وقوع چنین اتفاقی شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی هیئت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت برای اینکه مانع از انحلال تیم هندبال سپاهان شویم، صحیت‌هایی را با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیر عامل باشگاه سپاهان داشتیم.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان ادامه داد: تا زمانی که تصور می‌کردیم می‌توانیم مانع از تعطیلی این تیم شویم، هر کاری از دست ما برآمد، انجام دادیم اما هنوز هیئت مدیره باشگاه سپاهان به صورت مکتوب این مساله را عنوان نکرده است اما به بازیکنان اعلام کرده‌اند که برای دریافت رضایت نامه به باشگاه مراجعه کنند.

وی با ابراز نگرانی از انحلال تیم هندبال سپاهان گفت: مسئولان شهری و استانی باید وارد عمل شده و اجازه ندهند تصمیم باشگاه سپاهان مبنی بر منحل کردن تیم هندبال این باشگاه عملی شود زیرا ضررهای جبران ناپذیری را برای ورزش اصفهان به همراه خواهد داشت.

می‌آبادی ادامه داد: تیم مس پارس به عنوان نماینده دیگر هندبال استان اصفهان تمریناتش را برای حضور در لیگ پیگیری می‌کند اما در تلاش هستیم تا اسپانسرهای دیگری را برای حمایت از سهمیه دیگر استان اصفهان پیدا کنیم.

انتهای پیام/63009/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول