اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خواستار شد

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه ورزش خوزستان

استاندار خوزستان گفت: اگر یک بانک اطلاعاتی وجود داشته باشد و اسامی ورزشکاران در آن ثبت شود بطور حتم به شناسایی افراد مستعد بسیار کمک می‌کند.

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه ورزش خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در جلسه اتاق فکر ورزش که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: تلاش زیادی پشت صحنه ورزش استان وجود دارد که دیده نمی‌شود و خدمات بسیاری از دست‌اندرکاران ورزش مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: یک نشست با این افراد داشته باشید و از زحمات و خدمات آن‌ها تا قبل از پایان دولت دهم تقدیر به عمل آورید زیرا اگر آن‌ها وارد صحنه نشوند ورزش پیشرفت نمی‌کند.

*توجه مضاعف به ورزش خوزستان 

استاندار خوزستان بر لزوم توجه بیشتر به ورزش استان در سال 92 تاکید کرد و عنوان کرد: در فصلی که پیش‌رو داریم باید تقویمی از برنامه‌های هیئت‌های ورزشی استان داشته باشیم تا در جریان روند کار آن‌ها قرار بگیریم و راهکارهایی برای هیئت‌هایی که ضعیف عمل کرده‌اند پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که ورزشکاران استان، هنگام مسابقات دغدغه هیچ چیز را نداشته باشد و همه فکر خود را روی مسابقه مورد نظر متمرکز کنند.

حجازی وجود بانک اطلاعاتی در حوزه ورزش خوزستان را یک ضرورت دانست و گفت: اگر یک بانک اطلاعاتی وجود داشته باشد و اسامی ورزشکاران در آن ثبت شود به شناسایی افراد مستعد بسیار کمک می‌کند.

*توجه به ورزش‌های آموزشگاهی کافی نیست

وی با بیان اینکه میزان توجه به ورزش‌های آموزشگاهی در سطح استان کافی نیست بیان کرد: عقبه ورزش‌های قهرمانی از آموزشگاه‌ها است و اگر حرکتی برای توسعه ورزش در سطح آموزشگاه‌ها انجام دهیم شاهد رشد و اعتلای همه رشته‌ها در سطح استان خواهیم بود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در خوزستان حمایت از تیم‌های ورزشی تنها به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری منحصر شده است تصریح کرد: شرکت‌های دیگری در سطح استان وجود دارد که دارای درآمد خوبی هستند و می‌توانند حامی تیم‌های ورزشی شوند.

وی افزود: در تهران و استان‌های دیگر شرکت‌های زیادی تیم‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و برای آن‌ها هزینه می‌کنند.

حجازی در پایان با بیان اینکه ورزشکاران بدانند که بیش از پیش به فکر ارتقا و رشد آن‌ها هستیم، خاطر نشان کرد: ورزش را نباید‌‌ رها کرد زیرا بخشی از زندگی مردم خوزستان است که اگر به آن بی‌توجهی شود آسیب می‌بیند.

انتهای پیام/72011/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول