اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

نگاه وزارت ورزش به جوانان کلیشه‌ای است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه وزارت ورزش و جوانان به مقوله جوان یک نگاه کلیشه‌ای بوده و همین موضوع مورد انتقاد نمایندگان مجلس است.

نگاه وزارت ورزش به جوانان کلیشه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدشریف حسینی  در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که ظهر امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به این که 60  درصد جامعه امروزی ما جوان است در واقع خدمت و نگاه خاص به جوانان خدمت به اکثریت جامعه است.

وی بیان کرد: امروز در کشور آنچنان که برای جوانان شعار می‌دهیم ، متاسفانه کار نمی‌کنیم و به لحاظ امکانات شرایط مناسب و مطلوبی برای جوانان محقق نکرده‌ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه وزارت ورزش و جوانان به مقوله جوان یک نگاه کلیشه‌ای بوده و همین موضوع مورد انتقاد نمایندگان مجلس است.

*ایجاد مکانی برای تجمع نخبگان

وی ادامه داد: اگر چه در استان برنامه‌های مناسبی در زمینه ورزش و جوانان تدارک دیده شده است اما نگاه به این برنامه‌ها اجمالی بوده و حرکت به سمت آنها از پیش تعیین شده نیست.

حسینی با بیان اینکه امروز اگر می‌خواهیم جوان برتر و یا نخبه داشته باشیم باید مکانی برای تجمع نخبگان در استان تدارک ببینیم، تصریح کرد: اعتبارات مناسبی در استان در بخش جوان منظور شده است اما متاسفانه هنوز برای جوانان کاری انجام نداده‌ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: بطور حتم در کنار هر جوان موفقی یک خانواده زحمتکش وجود دارد و نباید تلاش‌های بی‌وقفه پدر و مادران را فراموش کرد.

*نباید به یک تقدیر بسنده کرد

وی با بیان اینکه نباید به یک تقدیر از نخبه بسنده کرد و بعد وی را رها کنیم چرا که ممکن است مسیر خود را ادامه ندهد، ادامه داد: باید با یک برنامه مدون و پلکانی مسیر و آینده جوانان را پی‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان داد: با وجود این که جوانان استان به نسبت سایر استان‌ها محروم هستند اما با همین امکانات اندک نسبت به جوانان سایر استان‌ها موفق‌تر هستند و اگر امکانات لازم در اختیار آنان قرار گیرد بطور حتم سرعت پیشرفت آنها بیشتر خواهد بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: باید شرایطی را ایجاد کنیم که جوانان ما با هزینه‌های کم و کارهایی بزرگ، نام خوزستان را در کشور برافراشته کنند.

انتهای پیام/ 72001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول