اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

تعاونی خیریه آبشار عاطفه‌ها در بیرجند افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مدیر عامل سازمان مردم نهاد و مؤسسه آبشار عاطفه‌ها تعاونی خیریه آبشار عاطفه‌ها در بیرجند افتتاح شد.

تعاونی خیریه آبشار عاطفه‌ها در بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرشته اسدزاده صبح امروز در مراسم افتتاح کارگاه توانمندسازی مهرجویان زیر پوشش خیریه آبشار عاطفه‌‌ها اظهار داشت: نوع نگاه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها تغییر کرده و سعی می‌شود افراد با عزت نفس وارد جامعه شوند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون 262 یتیم، 240 سید، 30 دانشجو زیر پوشش مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های بیرجند هستند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه از نقطه صفر تا 100 محرومان زیر پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها بررسی شده است، گفت: تمام چالش‌های در مسیر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

اسد زاده تصریح کرد: تعداد 135 زوج از جهیزیه برخوردار شده‌اند و یک‌هزار و 386 نفر زیر پوشش مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه کارگاه توانمندسازی مهرجویان زیر پوشش و حمایت خیریه آبشار عاطفه‌ها توسط سازمان میراث فرهنگی تامین شده، افزود: هدف این است که هنر صنایع دستی ترویج یابد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از افتتاح نخستین تعاونی خیریه آبشار عاطفه‌ها در بیرجند خبر داد و تصریح کرد: همچنین نخستین مهد کودک 100 درصد رایگان برای فرزندان زنان سرپرست خانوار که فرصت نگهداری از فرزندان و آموزش به آنها را ندارند در ماه‌های آینده راه‌اندازی می‌شود.

اسدزاده ادامه داد: سرویس‌های ایاب و ذهاب رایگان برای فرزندان زنان سرپرست خانوار در این مهد کودک‌ در نظر گرفته شده است.

این مسئول با بیان اینکه یک معتاد بهبود یافته را جامعه نمی‌پذیرد، یادآور شد: یک بسته حمایتی کامل و چرخه کامل سیستمی در مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها تعریف شده است.

وی متذکر شد: مؤسسه‌های خیریه در کنار سایر سازمان‌های مردم نهاد مانند بهزیستی، کمیته امداد و اداره اوقاف محرومان را زیر پوشش قرار می‌دهند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نقش خیران در زمینه امدادرسانی را مهم دانست و اضافه کرد: اگر مردم و خیران در کنار دولت قرار نگیرند نمی‌توان خلأ‌های عاطفی را حل کرد.

اسدزاده خاطر نشان کرد: امید است با همکاری‌هایی که دستگاه‌های اجرای با مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها دارند، شرایطی ایجاد شود تا وجهی را بدون خدمت به محرومان ارائه ندهیم.

این مسئول اتکاء بیش از حد افراد زیر پوشش به مؤسسه‌های خیریه‌ را یک آفت دانست و اذعان داشت: اتکاء افراد به مؤسسه‌های خیریه سبب می‌شود این قشر تمایلی به کار نداشته باشند.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول