اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد

نظارت مستمر بر محتوای آثار نمایشگاه بین‌المللی قرآن

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از نظارت بر محتوای آثار بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

نظارت مستمر بر محتوای آثار نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید رسول موسوی‌نژادیان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 14 تیرماه لغایت 14 مردادماه به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کشور همزمان با ماه مبارک رمضان به مدت 30 روز پذیرای علاقه‌مندان به قرآن خواهد بود.

وی برگزاری این رویداد قرآنی را به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و افزود: توسط این معاونت برگزاری بخش کتاب این نمایشگاه بر عهده اتحادیه ناشران قم و نظارت بر محتوای آثار ارائه شده بر عهده اینجانب گذاشته شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تشکیل کمیته نظارتی با حضور کارشناسان این امر برای بررسی و تایید آثار این نمایشگاه خبر داد و ابراز داشت: در طول برگزاری یک ماهه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به همراه اعضای کمیته نظارت حضور مستمر در نمایشگاه داشته و محتوای این نمایشگاه را رصد خواهیم کرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول