اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسا‌ن‌‌رضوی:

فراخوان هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد منتشر شد

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسا‌ن‌‌رضوی از منتشر شدن فراخوان هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس خبر داد.

فراخوان هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یوسف امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس از 27 تیرماه تا چهارم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان این نمایشگاه منتشر شده است و از تمام فعالان قرآن و عترت، موسسات فرهنگی و قرآنی، ادارات و نهادها، ناشران، هنرمندان دعوت می‌شود با شرکت در نمایشگاه محصولات و برنامه‌های قرآن و عترت خود را ارائه دهند.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس http://khrz.farhang.gov.ir و یا به دبیرخانه نمایشگاه واقع در مجتمع فرهنگی و هنری صاحب الزمان(عج) مراجعه کنند.

امینی تصریح کرد: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف شامل نشر مکتوب، قرآن و نسخ خطی، محافل و مراسم، نمایش فیلم با موضوعات قرآنی، هنرهای تجسمی با محوریت قرآن و عترت، هنرهای نمایشی با محوریت قرآن و عترت، تفسیر قرآن، پژوهش‌های قرآن و عترت، خادمان قرآن کریم، کودک و نوجوان، قرآن و فرهنگ رضوی، مؤسسات فرهنگی و هنری و تشکل‌های مردمی فعال، ادارات، سازمان‌ها، نهادهای عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین نشر الکترونیک و فناوری اطلاعات، فرهنگ و هنر مساجد، حوزوی و دانشگاهی، دوازدهمین جشنواره علوم و هنر های قرآنی، بانوان و خانواده در قرآن، فرهنگ حجاب و عفاف، آموزش قرآن کریم، مشاوره‌های قرآنی، ترجمه قرآن به زبان‌های مختلف، مسابقه قرآنی 1447، شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی استان، بصیرت عاشورایی، جنگ نرم و راه‌های مقابله با آن مستند به آیات قرآن، بین‌الملل، سبک زندگی، حفظ قرآن کریم و جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس تسنیم آیات از سایر بخش‌های این نمایشگاه است.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول