اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در مرکز استان افتتاح می‌شود.

هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در نشست ستاد اجرایی نمایشگاه اظهار کرد: در تلاش هستیم هشتمین نمایشگاه قرآن کریم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی وحدت و همدلی را مهم‌ترین عامل در راستای برپایی برنامه‌ها و فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد؛ بتوانیم نمایشگاه سال جاری را به نحوی شایسته برگزار کنیم تا ماندگار بهتری داشته باشد.

هدایتی توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی و آموزه‌های آن در میان عموم، همچنین بسترسازی مناسب برای انس بیشتر آنان با مفاهیم روح بخش قرآن کریم و حمایت از آثار تولیدی را از اهداف برپایی این نمایشگاه در استان برشمرد.

ناشران علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 05842234412- داخلی 117 تماس حاصل کنند.

برپایی نشست با مؤسسات قرآنی و ناشران، برپایی محافل انس با قرآن کریم و برپایی نشست‌های تخصصی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/63002/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول