اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهربابک در مجلس خبر داد

تأمین آب شرب شهرهای جوزم و دهج شهربابک

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب آشامیدنی سالم شهرهای دهج، جوزم و خبر با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در دست اقدام است.

تأمین آب شرب شهرهای جوزم و دهج شهربابک

حسین فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بر ایجاد کار و جذب سرمایه‌گذار و حمایت از مجموعه مس در توسعه طرح‌های صنعت مس در جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال گفت: در تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی دو اقدام مهم صورت گرفته است.

وی بیان داشت: تامین آب برای شهرهای شمال استان کرمان از سرشاخه‌های کارون به طول یک‌هزار و 200 کیلومتر طبق مصوبه هیئت دولت صورت گرفته است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تامین آب آشامیدنی و سالم با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال برای تامین آب شهرهای دهج، جوزم و خبر که کارهای آن انجام شده، چاه آن حفر و با تامین هزینه لوله‌های این شبکه این طرح به زودی اجرا می‌شود.

فتاحی عنوان کرد: همچنین کار بزرگ دیگر انتقال آب از خلیج فارس برای شهرهای صنعتی سیرجان، شهربابک و سرچشمه است که طبق قرارداد 36 ماهه صورت می‌گیرد.

این مسئول افزود: با انجام این کار ما می‌توانیم، حدود 50 هزار متر مکعب آب شیرین شهربابک را در بخش‌های کشاورزی و دامپروری با مدیریت جهاد و متخصصان مربوطه و با برنامه‌ریزی منظم در زمینه کشت و صنعت تحول و اشتغالزایی عظیم و بزرگی در بخش کشاورزی به وجود آوریم.   

وی خاطر نشان کرد: ترمیم شبکه آبرسانی به روستای رباط که 40 کیلومتر لوله‌کشی شده و رفع مشکل اهالی با توجه به نیاز کشاورزان به ویژه در فصل برداشت پسته در دستور کار قرار دارد. 

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: در بحث تامین گاز با پیگیری‌های انجام شده به زودی ایجاد شبکه گازرسانی به شهرهای دهج، جوزم و روستاهای خبر، منزل‌آباد و رباط انجام می‌شود.

انتهای پیام/80023/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول