اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

جوانان خوزستانی گوی سبقت را در جشنواره‌های کشوری ربوده‌اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: جوانان خوزستانی گوی سبقت را در جشنواره‌های کشوری جوان ربوده‌اند و همچون گذشته سهم به سزایی در معرفی جوانان برتر دارند.

جوانان خوزستانی گوی سبقت را در جشنواره‌های کشوری ربوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمیدرضا گرشاسبی در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که ظهر امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد اظهار کرد: آینده استان خوزستان و کشور با حضور جوانان گره خورده و آنها هستند که باید فردا نقش‌آفرینی کنند.

*شناسایی جوانان برتر 14 تا 29 سال

وی با اشاره به اینکه جوانان خوزستانی گوی سبقت را در جشنواره‌های کشوری جوان گرفته‌اند و همچون گذشته سهم به سزایی در معرفی جوانان برتر دارند، بیان کرد: این جشنواره به منظور شناسایی جوانان برتر 14 تا 29 سال با هدف توسعه ارزش‌های تعالی و روحیه ایثار و خلاقیت برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: ایجاد مشارکت جوانان در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی، روحیه خودباوری و امید به آینده و حمایت از فعالیت‌های هویت آفرین از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره محسوب می‌شوند.

وی عنوان کرد: برقراری روحیه تحقیق و ابداع، الگوسازی مناسب در زمینه رشد و شناسایی جوانان مستعد و ارزش نهادن به اندیشه‌های سازنده جزو اولویت‌های برگزاری این جشنواره در استان هستند.

*موضوعات جشنواره در قالب 14 محور

گرشاسبی افزود: موضوعات این جشنواره در قالب 14 محور بوده و دستگاه‌های اجرایی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه‌های علمیه، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، هلال احمر، بسیج مستضعفین و اداره کل ورزش و جوانان استان در این جشنواره حضوری فعال داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این مراسم از 20 جوان برتر، 32 تشکل مردم نهاد و هفت اداره کل فعال استان در این بخش تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/72001/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول