اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد

ترسیم چشم‌انداز مطالعاتی در 4 محور برای جوانان خوزستانی

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: چشم‌انداز مطالعاتی در چهار محور مسکن، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و ازدواج برای جوانان این استان ترسیم می‌شود.

ترسیم چشم‌انداز مطالعاتی در 4 محور برای جوانان خوزستانی

ابراهیم نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: قطعا دستیابی به راهکاری برای حل مشکلات جوانان نیاز به پژوهش و کار تبلیغاتی دارد لذا سعی داریم که از حضور دانشگاهیان در این عرصه استفاده کنیم.

وی بیان کرد: این قرارداد با معاونت امور پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز بسته شده و همزمان با برگزاری جشنواره جوان کار خود را آغاز خواهد کرد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بنا داریم یک چشم‌انداز مطالعاتی در چهار محور مسکن، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و ازدواج ترسیم کنیم که برای انجام آن نیاز به کمک نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌های اجرایی داریم.

وی عنوان کرد: امروز رسیدگی به مشکلات جوانان امری بسیار حیاتی و مهم بوده و نیاز است همچون گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نصیری تاکید کرد: قطعا رسیدگی به امور‌ جوانان موجب پویایی جامعه شده و نشاط و شادابی را در گروه‌های مختلف جامعه رقم می‌زند.  

انتهای پیام/2329/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول