اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

100 نخبه خوزستانی از نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به گرامیداشت هفته جوان، قرار است که تیمی 100 نفره از جوانان نخبه استان از نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید داشته باشند.

100 نخبه خوزستانی از نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید می‌کنند

حمیدرضا گرشاسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: معرفی برترین جوانان استان خوزستان با توجه به شاخص‌های مختلف که از قبل تعیین شده است از عمده محورهای جشنواره جوان در سال‌جاری خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین در این جشنواره در نظر داریم از تشکل‌های مردم نهادی که فعالیتشان در سطح استان برتر بوده تجلیل به عمل آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: پس از برگزاری جشنواره و با حضور تمام نخبگان استان تجدید میثاقی با نماینده ولی فقیه در استان خواهیم داشت.

وی همچنین عنوان کرد: همچنین دیدار با خانواده شهید نریمی با حضور 20 سازمان مردم نهاد در روز اول هفته جوان انجام شد که از دیگر برنامه‌های جشنواره محسوب می‌شود.

گرشاسبی تصریح کرد: با توجه به حضور استاندار خوزستان در این مراسم تاریخ برگزاری این جشنواره بر عهده استانداری بوده که هنوز مشخص نشده است. 

وی در پایان گفت: با توجه به گرامیداشت هفته جوان علاوه بر برگزاری جشنواره جوان قرار است که تیمی 100 نفره از جوانان نخبه استان از نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول