اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان:

تیم ملی ووشوی جوانان برای حضور در مسابقات فلیپین آماده می‌شود

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان از برگزاری اردو برای آماده شدن تیم ملی ووشو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در فلیپین خبر داد.

تیم ملی ووشوی جوانان برای حضور در مسابقات فلیپین آماده می‌شود

رامین موحد‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از قطعی شدن حضور دو ورزشکار زنجانی در تیم ملی بعد از اردوهای برگزار شده خبر داد و اظهار کرد: این دو ورزشکار در دو بخش ساندا و تالو به عضویت تیم ملی درآمده‌اند.

وی تعداد افراد حاضر در اردوی تیم ملی ووشو در بخش ساندا را 14 ورزشکار اعلام کرد و افزود: این ورزشکاران در هفت وزن حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان به آغاز مرحله دوم اردوی آمادگی تیم‌ ملی ووشو جوانان از 18 تیرماه اشاره کرد و افزود: این اردو به مدت 12 روز در آکادمی ووشو برگزار می‌شود.

وی اردوی برنامه‌ریزی شده برای تیم ملی جوانان ووشو را برای آمادگی آنها پیش از اعزام به هفتمین دوره مسابقات ووشوی جوانان آسیا اعلام کرد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی فلیپین برگزار می‌شود.

موحد‌نیا زمان برگزاری مسابقات آسیایی فلیپین را 16 مردادماه عنوان کرد و ادامه داد: از هفت وزن حاضر در اردوی تیم ملی جوانان، پنج وزن به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: در وزن منهای 52 کیلوگرم مهران رستمی، وزن منهای 56 کیلوگرم افشین سلیمی از زنجان، وزن منهای 60 کیلوگرم یزدان میرزایی، در وزن منهای 65 کیلوگرم جواد قزلسفلو، در وزن منهای 70 کیلوگرم عماد محمدی، در وزن منهای 75 کیلوگرم سروش بهنود و در وزن منهای 80 کیلوگرم نیز سعید شریفی با پیروزی در برابر رقبای خود به عضویت تیم ملی ووشوی جوانان درآمده‌اند.

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان با بیان اینکه جواد کرمی به عنوان دومین سانداکار زنجانی حاضر در اردو با دو باخت متوالی در وزن منهای 70 کیلوگرم نتوانست در جمع نفرات نهایی قرار گیرد، ادامه داد: افشین سلیمی در وزن منهای 56 کیلوگرم به عنوان تنها ورزشکار زنجانی در بخش ساندا است که توانست با عملکرد مطلوب خود در لیست هفت نفره تیم‌ ملی باقی بماند.

وی تصریح کرد: استان زنجان یک سهمیه دیگر در بخش تالو به نام امیرحسین سلطانی دارد تا جمع ورزشکاران زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی ووشو به دو ملی‌‌پوش برسد.

موحد‌نیا با اشاره به آغاز همزمان اردوی تیم‌ ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی وورلدگیمز گفت: در این اردو سه ورزشکار در بخش ساندا و یک ورزشکار نیز در بخش تالو به کلمبیا اعزام می‌شوند و بر همین اساس محسن محمد سیفی به عنوان سانداکار زنجانی در این رقابت شرکت می‌کند.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول