اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

قم میزبان مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور

استاندار قم گفت: مسابقات قهرمانی کشوری وزنه‌برداری جوانان شهریور ماه جاری در قم برگزار می‌شود.

قم میزبان مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در دیدار حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور که در محل استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: برای توسعه و تقویت رشته وزنه‌برداری، آماده میزبانی مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور در قم هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری برای سنین 18، 19 و 20 سال در قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: قم از ظرفیت‌های خوبی در رشته وزنه‌برداری برخوردار است.

استاندار قم ابراز داشت: حضور اشخاصی مانند حسین رضازاده از قهرمانان نام آور کشور و دیگر قهرمانان ملی در مجامع ورزشی قم موجب تشویق و تقویت روحیه ورزشکاران این رشته خواهد شد.

رضازاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور نیز در این دیدار عنوان داشت: اگر چه در استان‌هایی مانند اردبیل، مازندران و خوزستان وزنه‌برداران فوق سنگین خوبی داریم اما در استان قم وزنه‌برداران خوبی با وزن‌های پایین داریم که باید حمایت و تقویت شوند.

وی با بیان اینکه کشور ایران در سطح بین‌المللی با وزنه‌برداران سنگین وزن و فوق سنگین خود شهرت پیدا کرده است افزود: در ایران از چهار سال گذشته تاکنون در رده سبک وزن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شده و امسال موفق شدیم بعد از 44 سال در رده سبک وزن مدال کسب کنیم.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول