اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

جوانان ایران اسلامی هدف اصلی توطئه‌ غربی‌ها هستند

فرماندار شهرستان کرج گفت: در تهاجم فرهنگی غرب، جوانان ایران اسلامی هدف اصلی توطئه‌ها هستند.

جوانان ایران اسلامی هدف اصلی توطئه‌ غربی‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سومین دوره جشنواره کشوری باغ کودکی بعدازظهر امروز در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در شهرستان کرج گشایش یافت.

مهدی‌ ایران‌نژاد فرماندار کرج در مراسم افتتاحیه این جشنواره طی سخنانی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی،‌ دشمنان خارجی ملت ایران طرح جنگ نظامی را علیه ما اجرا کردند و با حمایت از دشمن متجاوز قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را داشتند.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملت رشید و ولایی ایران اسلامی و جوانان مقاوم کشورمان به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و با دست‌های خالی در برابر دشمن متجاوز ایستادند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در کرج تاکید کرد: در آن دوران دشمنان به این نتیجه رسیدند که با جنگ نظامی، نمی‌توانند روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران را بشکنند و این مردم از پیگیری آرمان‌های خود و حرکت در مسیر ولایت دست بر نخواهد داشت.

ایران‌نژاد افزود: به همین دلیل دشمنان خارجی اسلام و انقلاب روی به تهاجم و شبیخون فرهنگی آورده و به همین دلیل طی سال‌های گذشته به طور مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی به مردم و مسئولان هشدار دادند که باید با حفظ بصیرت برای پیروزی در این جنگ نیز آماده باشیم.

وی بیان داشت: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب علیه باورها و اعتقادات ملت ایران، نسل جوان هدف اصلی توطئه‌ها قرار داده و آنها می‌خواهند جوانان و نوجوانان ما را منحرف کنند.

فرماندار کرج افزود:‌ خود غربی‌ها اعتراف می‌کنند که در جنگ نرم، دیگر توپ و تانک اثر بخش نیست و باید با ترویج فرهنگ ابتذال و منحرف کردن نسل جوان کشورهای مستقل و انقلابی،‌ این کشورها را خلع سلاح کرد.

ایران‌نژاد افزود: به همین دلیل شاهد هستیم که در حال حاضر هزاران سایت و شبکه ماهواره‌ای مبتذل به صورت شبانه‌روزی علیه باورها و اعتقادات نسل جوان ما فعالیت کرده و حتی در این راه از مواد مخدر نیز استفاده می‌کنند.

 * کانون‌های فرهنگی باید وضعیت خطیر امروز را درک کنند

وی تاکید کرد: در جنگ نرم مسئولیت اصلی بر عهده کانون‌های فرهنگی فعال در حوزه نوجوانان و جوانان است و آنها باید مسئولیت سنگین خود و وضعیت خطیر امروز را درک کرده و بر اساس آن برنامه‌ریزی داشته باشند.

فرماندار کرج افزود: بنابراین باید از همه توان خود برای هدایت صحیح نسل سوم و چهارم انقلاب استفاده کنیم و در این راه باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی موجود بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد.

ایران‌نژاد در پایان تاکید کرد: به طور قطع اگر به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی توجه جدی داشته و همانطور که معظم‌له فرمودند، با افزایش بصیرت و آگاهی خود، هر لحظه آماده مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشیم، از این حوزه نیز همچون دوران دفاع مقدس با پیروزی و سربلندی خارج خواهیم شد.

انتهای پیام/2302/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول