اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی جوانان است

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی جوانان است، گفت: در برنامه‌های صورت گرفته سال جاری تاکید بر این است که تمامی امورات ماه مبارک به دست جوانان نهبندان، اداره، ساماندهی و برنامه‌ریزی شود.

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی در آیین غبارروبی مساجد از آمادگی نهبندان بر استقبال از ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: مردم مشتاقانه منتظر فرارسیدن ماه مبارک رمضان هستند.

وی برگزاری محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر قرآن را از برنامه‌های مهم این ماه در نهبندان عنوان کرد.

فرماندار نهبندان با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی جوانان است، اذعان داشت: در برنامه‌های صورت گرفته سال جاری تاکید بر این است که تمامی امورات ماه مبارک به دست جوانان شهرستان اداره، ساماندهی و برنامه‌ریزی شود.

عظیمی نقش جوانان را در احیای سنت حسنه و با ارزش غبارروبی مساجد بسیار با ارزش خواند و یادآور شد: امسال در این آیین حضور جوانان بیشتر بوده است و آنان با اشتیاق بیشتری به نظافت مساجد می‌پردازند.

وی با بیان اینکه غبارروبی مساجد اهمیت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: خداوند برای تطهیر و تنظیف خانه خودش به بزرگترین پیامبران الهی ماموریت داده است که این نشان دهنده جایگاه والای تطهیر و آماده‌سازی مساجد است.

فرماندار نهبندان ادامه داد: مساجد منسوب به خداوند است و باید از نظر ظاهری و اجرای برنامه‌های معنوی و عبادی جزء بهترین مکان‌ها باشند.

عظیمی گفت: عمران و آبادانی، فرهنگی مهم است و تزئین و نظافت مساجد از اهم ضروریات می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که با شوق و اشتیاق در امر غبارروبی مساجد شرکت کرده‌اند، افزود: کسانی که در مسیر سر و سامان دادن به ظاهر و برنامه‌های مساجد قدم برمی‌دارند در حقیقت به خداوند و دین او و فرهنگ الهی خدمت می‌کنند و خداوند از کار آنها خشنود است.

فرماندار نهبندان متذکر شد: ادارات و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی در زمینه تشویق مردم به غبارروبی مساجد و همچنین حمایت و پشتیبانی از آنها فعالیت می‌کنند اما این مردم هستند که در رسیدگی به امور مساجد پیشقدم می‌شوند.

انتهای پیام/69017/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول