اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه‌های کشور:

63 هزار خیر ثابت عضو دائمی آبشار عاطفه‌ها هستند

مدیرعامل سازمان ملی مردم نهاد امور خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: تعداد 63 هزار خیر ثابت عضو دائمی مؤسسه آبشار عاطفه‌ها با زیر پوشش قرار دادن حدود 220 هزار نفر از اقشار آسیب‌پذیر، فعالیت می‌کنند.

63 هزار خیر ثابت عضو دائمی آبشار عاطفه‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌جواد فولاد در مراسم افتتاح مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های خوسف، اظهار کرد: فعالیت سازمان خیریه مردم نهاد از سال 1380 همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه رمضان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این سازمان مجموعه‌ای ملی و مردمی است که دوشادوش نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در تعامل و همکاری بین برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی محرومان گام برداشته است.

مدیرعامل سازمان ملی مردم نهاد امور خیریه آبشار عاطفه‌ها، کمک به رفع مشکلات معیشتی و درمانی، تجهیز فضاهای آموزشی پژوهشی، برگزاری تورهای زیارتی، سیاحتی، جلب مشارکت‌های مردمی و ایجاد تسهیلات در امر ازدواج جوانان را از اهداف این مجموعه برشمرد.

فولاد با اشاره به 63 هزار خیر ثابت به عنوان عضو دائمی مجموعه، با زیر پوشش قرار دادن حدود 220هزار نفر از اقشار آسیب‌پذیر از کمک 50 میلیارد تومانی نقدی و غیر نقدی این مجموعه در سال 91 به جامعه هدف خود خبر داد.

وی گفت: امید است با افتتاح این مجموعه در شهرستان خوسف به عنوان دومین شهرستان در سطح استان خراسان جنوبی و به کمک خیران نیکوکار و مسئولان، به ویژه فرماندار خوسف، در آینده‌ای نزدیک شاهد گزارش‌های بسیار درخشان این مؤسسه در این شهرستان باشیم.

فرماندار خوسف در این مراسم اظهار کرد: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها نخستین مؤسسه مردم نهاد در خوسف است.

مهدی فرجامی‌فرد زمینه فعالیت این مؤسسه را در حوزه‌های درمان، اشتغال و ازدواج جوانان بسیار مؤوثر دانست و از همه مسئولان خواست تا با همدلی و همکاری با این مؤسسه برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر شهرستان گام بردارند.

وی از کمیته امداد و مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها خواست تا با توجه به نزدیکی اهدافشان، با همکاری هم از موازی‌کاری و سوءاستفاده سودجویان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/69017/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول