اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مانور نمادین اهدای جهیزیه در مشهد صورت گرفت

اهدای جهیزیه به 5 هزار نوعروس نیازمند در کشور

مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‎ها گفت: با جلب مشارکت‎های مردمی و حمایت‎های مادی و معنوی خیران همزمان با نیمه شعبان، به 5 هزار نوعروس ایتام و سادات در کشور جهزیه اهدا می‌شود.

اهدای جهیزیه به 5 هزار نوعروس نیازمند در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد جواد فولاد ظهر امروز در حاشیه مانور اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 1380 همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) این سازمان با هدف فقرزدایی از اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه در مشهد تاسیس شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‎های انجام شده از سوی هیئت مدیره این سازمان مردم نهاد، در حال حاضر این سازمان دارای 140 نمایندگی در مراکز استان‎ها و شهرستان‎های محروم کشور است. این نمایندگی‎ها به صورت شبکه‎ای فعال خدماتی از جمله حمایت‎های درمانی، تحصیلی، آموزشی، علمی، معیشتی، ازدواج و سایر کمک‎های نقدی و غیر نقدی را به محرومان ارائه می‎دهند.

مدیر عامل سازمان نهاد خیریه آبشار عاطفه‎ها خاطرنشان کرد: این سازمان همچنین مفتخر است که با پشتیبانی‎ خیران استان و سراسر کشور به توسعه فعالیت‎های خود با مرکزیت مشهد بپردازد تا جایی که امروز به یکی از بزرگترین نهاد‎های مردمی خیریه در سطح ملی تبدیل شده است.

وی در ارتباط با دیگر فعالیت‎های این نهاد افزود: از دیگر فعالیت‎های این نهاد می‎توان به ایجاد اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار اشاره کرد که در این راستا ارتباط با خیران و شرکت‎های کاریابی این امکان را فراهم ساخته تا خدمتی زرین در زمینه اشتغال توسط این مجموعه به جامعه ارائه شود.

فولادی با بیان اینکه باید با کمک به جوانان نیازمند آنها را به ازدواج ترغیب کرد، اظهار کرد: این سازمان در یک حرکت عظیم و منسجم، به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت اقدام به برگزاری مانور عظیم و گسترده تامین جهیزیه به صورت همزمان در سراسر کشور کرده است.

مدیر عامل سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‎ها تصریح کرد: 9 وسیله ضروری برای آغاز یک زندگی مشترک در هر بسته اهدایی به نو عروسان مذکور تحویل داده می‎شود.

فولادی خاطرنشان کرد: 5 هزار جهیزیه‌ در کشور برای نوعروسان تدارک دیده شده که 850 جهیزیه در مشهد و یک هزار و 700 جهیزیه در خراسان‌رضوی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این وسایل اهدایی شامل فرش، اجاق گاز، بخاری، ظروف آشپزخانه، سرویس چینی، سرویس تفلون، پتو، پنکه، کتری و قوری به ارزش 55 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول