اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه‌های کشور خبر داد

آمادگی حمایت از طلاب برای تحصیل در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه‌های کشور گفت: طلاب و متقاضیان برای تحصیلات حوزوی در حوزه علمیه مشهد مقدس از سوی سازمان آبشار عاطفه‌ها حمایت می‌شوند.

آمادگی حمایت از طلاب برای تحصیل در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری آمل، محمدجواد فولاد در دیدار با فرماندار آمل تصریح کرد: خیریه نمونه آبشار عاطفه‌ها که به مجموعه‌ای پویا در سطح کشور، ‌استان و شهر تبدیل شده دارای 108 شعبه و نمایندگی فعال در سطح کشور است.

وی افزود: روند موفقیت ما در این مؤسسه مدیون توجه خیرین و نیکوکاران است که به این سازمان اعتماد و هدایا و نذورات خود را به این مجموعه هدیه کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه‌های کشور بیان داشت: با گذشت 10 سال از عمر این سازمان و 200 هزار نفر جمعیت تحت حمایت اعم از ایتام و سادات یکی از مهم‌ترین اهداف در حال بررسی در سازمان بحث ساخت‌و‌ساز مسکن مددجویان تحت حمایت است.

وی با تشکر از همراهی مسئولان شهرستان آمل برای کمک به نیازمندان اظهار داشت: با توجه به تلاش آبشار عاطفه‌ها در آمل امسال در شب عید دو برابر سال گذشته مواد غذایی و پوشاک بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

این مسئول درباره حمایت این سازمان از طلاب برای حضور در مدارس حوزه علمیه مشهد یادآور شد: برادران و خواهرانی که مایل به تحصیل در حوزه‌های علمیه مشهد هستند این سازمان آمادگی دارد تا به هر تعداد که از سوی شعبه آبشار عاطفه‌ها در آمل معرفی می‌کند را پذیرش کند.

فولاد با بیان اینکه اکثریت کسانی که جزء مددجویان زیر پوشش هستند دارای مشکلات درمانی هستند، بیان داشت: سقف سهمیه اعزام بیمار از شهرستان آمل برای درمان به مشهد مقدس برداشته شد و به هر تعداد که نیاز باشد برای مداوا معرفی کنند.

مدیرعامل سازمان آبشار عاطفه‌های کشور در این دیدار قول هرگونه همکاری در ساخت مرکز شیمی درمانی شهرستان با کمک خیرین و اختصاص یک‌هزار نفر برای استفاده مددجویان از بیمه خدمات درمانی را دادند.

توزیع 500 بسته غذایی توسط آبشار عاطفه‌های آمل

فرماندار آمل نیز گفت: در سال گذشته بیش از 500  بسته مواد غذایی و پوشاک در شب عید بین نیازمندان توسط آبشار عاطفه‌ها توزیع شد.

یدالله اکبرزاده اظهار داشت: خدمتگزاری بی‌منت به نیازمندان در جوار بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) توفیقی است که نصیب همگان نمی‌شود.

وی افزود: با راه‌اندازی شعبه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان شاهد هستیم که تلاش مسئولان و خیرین در کمک‌رسانی به نیازمندان بسیار سرعت پیدا کرده است.

فرماندار آمل با تشکر از توجه مسئولان آبشار عاطفه‌ها کشور به شهرستان آمل اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 500 بسته مواد غذایی و پوشاک در شب عید بین نیازمندان توسط آبشار عاطفه‌ها توزیع شد که نیازمند است در این بخش توجه خاصی شود.

اکبرزاده با اشاره به ساخت مرکز شیمی درمانی در شهرستان آمل بیان داشت: با کمک مجمع خیرین و مجامع امور صنفی و مردم مرکز شیمی درمانی در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع با یک‌هزار و یک‌صد متر مربع زیربنا در سه طبقه در پشت فضای خالی اورژانس بیمارستان امام علی ( ع ) در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان مجمع خیران آمل و دانشگاه علوم پزشکی مازندران امضا شد، قرار است 40 درصد هزینه ساخت را مجمع و بقیه را به همراه تجهیزات آن دانشگاه علوم پزشکی مازندران تامین کند.

انتهای پیام/86011/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول