اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار بابل:

یک هزار و 560 نفر زیرپوشش خیریه آبشار بابل قرار دارند

خبرگزاری فارس: مسئول شعبه سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان بابل گفت: یک هزار و 560 نفر زیرپوشش این سازمان در بابل قرار دارند.

یک هزار و 560 نفر زیرپوشش خیریه آبشار بابل قرار دارند

معصومه شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بابل اظهار داشت: سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها در سطح کشور دارای 110 نمایندگی بوده که بابل یکی از نمایندگی‌های فعال این سازمان است.

وی افزود: این سازمان که بزرگ‌ترین سازمان خیریه غیردولتی است تنها سازمانی است که شماره ثبت و پروانه ملی دارد و به تایید پنج تن از مراجع تقلید رسیده است.

شعبانی بیان داشت: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها سال 1380 در ماه رمضان به مرکزیت مشهد مقدس تاسیس شد و نمایندگی بابل نیز دیماه 1390 تاسیس شد که  در حال حاضر بیش از یک هزار خیر و 80 درصد پزشکان با تخصص‌های مختلف همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 560 نفر زیرپوشش این سازمان در بابل قرار دارند، خاطرنشان کرد: بیش از 300 تیم و 56 دانشجو زیر پوشش این سازمان قرار دارند.

این مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین حسن این سازمان تهیه کتابچه‌ای از افراد زیرپوشش بوده که در اختیار خیرین قرار می‌گیرد تا آنها در انتخاب افراد آزاد باشند و مبلغ مورد نظر خود را مستقیم به حساب همان فرد واریز کنند.

مسئول شعبه سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های بابل گفت: از زمان تاسیس تاکنون 114جهیزیه به ازای هر نفر 3 میلیون تومان، ارائه 700سبد کالا برای 700خانوار در قالب 10قلم جنس شامل برنج، مرغ، گوشت مواد شوینده، قند  و شکر، حبوبات، کیف، کفش و لباس بین افراد زیر پوشش توزیع شد که برنامه سبد کالا  ممکن است هر یک ماه یا دو ماه تکرار شود.

وی با قدردانی از همکاری خوب خیران بابل با این سازمان افزود: یک فرد خیر به ازای هر خانوار  مبلغ 50 هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت کرده است.

شعبانی بیان داشت: تعداد مستمری‌بگیران ما در بابل 500 نفر بوده که به ازای هر خانوار 30هزار تومان یارانه تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طراز مالی یک سال ما حدود  230میلیون تومان است، افزود: حامیان هر ماه به ازای هر نفر 200هزار تومان پرداخت می‌کنند که ممکن است  خیری حامی چند کودک باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمایندگی‌های سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در مازندران در شهرهای ساری، آمل، محمود آباد و بابل بوده که بابل از همه شهرها فعال‌تر است.

وی افزود: گذشته از خیران ارگان‌های دولتی، فرمانداری، کمیته امداد، ادارات آب و برق گاز و نمایندگان بابل با ما همکاری می‌کنند.

شعبانی تصریح کرد: طی قراردادی که سازمان با بیمارستا‌ن‌های امام رضا و قائم مشهد دارد بیماران زیرپوشش سراسر کشور که نیازمند عمل جراحی سنگین هستند در این دو مرکز درمانی به صورت رایگان مداوا می‌شوند.

وی بیان داشت: اعزام دو کاروان زیارتی از افراد زیر پوشش به مشهد مقدس و اسکان رایگان در هتل قصر مشهد از اقدامات خوب سازمان بابل بوده که درصدد فراهم کردن شرایطی برای اعزام افراد زیر پوشش به مکه و کربلا هستیم که هزینه آن توسط خیران پرداخت می‌شود.

شعبانی ابراز  داشت: برپایی جشن شب آرزو ها برای کودکان یتیم زیرپوشش و پذیرایی در بهترین هتل شهر با برگزاری برنامه جنگ شادی از دیگر برنامه این سازمان در بابل است.

انتهای پیام/86009/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول