اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شعبه موسسه آبشار عاطفه‌ها در استان مرکزی:

مانور اهدای 50 سری جهیزیه در اراک برگزار می‌شود

مسئول شعبه موسسه آبشار عاطفه‌ها در استان مرکزی از برگزاری مانور اهدای 50 سری جهیزیه به افراد نیازمند همزمان با سراسر کشور در اراک خبر داد.

مانور اهدای 50 سری جهیزیه در اراک برگزار می‌شود

فریبا حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: امروز و همزمان با دیگر شهرهای کشور مانور اهدای جهیزیه به عروسان نیازمند در اراک در سطح شهر اراک به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: در این مانور 50 سری جهیزیه که با استفاده از کمک‌های مردمی خریداری شده است در قالب 18 خودرو و با هدف جذب هرچه بیشتر مشارکت‌های مردمی به نمایش در می‌آید.

مسئول شعبه موسسه آبشار عاطفه‌ها در استان مرکزی ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل گاز، یک تخته فرش، سرویس تفلون، سرویس پلاستیک، پتو، پشتی، اتو و میز اتو و دیگر وسایل مورد نیاز یک زندگی مشترک است که با استفاده از کمک‌های افراد خیر تهیه شده است.

حبیبی افزود: ارزش هر سری جهیزیه حدود 30 میلیون ریال است که به دختران عروسی که پدر نداشته و یا پدرشان به دلیل از کارافتادگی قادر به تامین جهیزیه نیست، پرداخت خواهد شد.

موسسه آبشار عاطفه‌ها بیان داشت: موسسه آبشار عاطفه‌ها یک موسسه خیریه است که با استفاده از کمک‌های افراد به یاری نیازمندان می‌پردازد.

انتهای پیام/87004/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول