اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان خبر داد

افزایش 40 درصدی پرداخت مالیات در زنجان

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در سال 91 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن شاهد رشد 40 درصدی پرداخت مالیات در استان بودیم.

افزایش 40 درصدی پرداخت مالیات در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین حقیقی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم استان زنجان در پرداخت اظهارنامه‎های مالیاتی خود کوشا هستند.

وی به فرهنگ مالیاتی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: مردم استان در پرداخت مالیات‎های خود اهتمام دارند و در موعد مقرر نسبت به پرداخت مالیات اقدام می‎کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان درآمد‎های مالیاتی در کشور را یکی از درآمدهای سالم عنوان کرد و افزود: درآمدهای مالیاتی از مهم‎ترین و پاک‎ترین درآمدها برای کشور محسوب می‎شوند.

وی درآمد‎های مالیاتی را برای دولت‎‎ها مهم دانست و تاکید کرد: درآمدهای مالیاتی در توسعه کشورها و تامین منابع مالی برای آن‌ها بسیار تاثیر‎گذار است.

حقیقی وصول درآمدهای مالیاتی در کشور را یکی از اهداف مهم برشمرد و اظهار کرد: وصول درآمدهای مالیاتی یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری در سال‎های اخیر بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان تامین هزینه‌های دولت از طریق مالیات را یادآور شد و گفت: یکی از تاکیدات مهم در سال‎ها‌ی اخیر تامین درآمدهای دولت از منابع مالیاتی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال‎های اخیر فرهنگ پرداخت مالیات در کشور تقویت شده است، افزود: در سال‎های اخیر رشد خوبی در پرداخت مالیات صورت گرفته است.

حقیقی به درآمدهای جاری و عمرانی دولت‎ها از مالیات اشاره کرد و گفت: در ایران کمتر از 40 درصد درآمدهای جاری دولت از طریق مالیات تامین می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: در این کشورها بیش از 70 درصد درآمدهای دولت از طریق مالیات پرداختی توسط مردم تامین می‎شود.

وی تقویت فرهنگ پرداخت مالیات را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید در سطح کشور و استان نسبت به تقویت پرداخت فرهنگ مالیاتی تلاش کرد.

حقیقی به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در تیرماه اشاره کرد و ادامه داد: تیرماه هر سال مردم باید نسبت به تسلیم اظهارنامه‎های مالیاتی خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از مردم خواست تا 25 تیرماه نسبت به تسلیم اظهار‌نامه‌های مالیاتی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از 29 تا 31 تیرماه فعالیت اداره کل امور مالیاتی افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: در این سه روز کارکنان اداره کل امور مالیاتی تا ساعت 9 شب برای دریافت اظهارنامه‎های مالیاتی مردم فعالیت خواهند کرد.

حقیقی تقویت فرهنگ مالیاتی را در سطح جامعه ضروری دانست و گفت: برای تقویت فرهنگ مالیاتی باید خودمان آغازکننده باشیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان پرداخت مالیات را برای عمران و آبادی شهر عنوان کرد و گفت: باید این موضوع به شکل درستی برای مردم توضیح داده شود.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول