اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پست اصفهان خبر داد

انعقاد قرارداد همکاری پست با اداره امور مالیاتی اصفهان

مدیرکل پست اصفهان گفت: اداره پست اصفهان و اداره کل امور مالیاتی با انعقاد قراردادی به همکاری با یکدیگر در زمینه تسلیم اظهارنامه‎های مالیاتی می‎پردازند.

انعقاد قرارداد همکاری پست با اداره امور مالیاتی اصفهان

سید سعید رجالی در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نهم تیر ماه امسال اداره کل پست و اداره کل امور مالیاتی استان در راستای توسعه خدمت‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مودیان مالیاتی در زمینه تسلیم اظهارنامه الکترونیکی، ثبت و دریافت اظهار‌نامه و ارائه رسید معتبر به مودیان به انعقاد قرارداد همکاری اقدام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به این قرارداد از 10 تیر ماه امسال متصدیان آموزش‌دیده باجه‌های اختصاصی در نظر گرفته شده در محل نواحی هفت‌گانه پستی شهر اصفهان از جمله پست مسجد سید، نشاط، ملک‌شهر، خوراسگان و سایر مراکز پستی و مراکز ادارات پست شهرستان‌های تابعه از طریق بستر الکترونیک و درگاه مربوطه نسبت به ارائه خدمات به مودیان مالیاتی اقدام می‌کنند.

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: اجرای مقررات مندرج ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر برون‌سپاری خدمات قابل واگذاری و تحقق مصوبه شورای اداری مبنی بر متداول شدن شیوه مکاتبه به جای مراجعه حضوری شهروندان به ادارات از جمله اهداف انعقاد این قرارداد است.

وی با تاکید بر اینکه همچنین اجرای ماده 178 و تبصره 2 ماده 203 قانون مالیات‌های مستقیم به منظور ایجاد بستری لازم برای کاهش فعالیت‌های تصدی‌گری دولت، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سفر‌های غیر‌ضروری درون‌شهری، ارتقای سطح کیفیت خدمات و ارائه بهتر به مراجعان و مودیان مالیاتی از دیگر اهداف انعقاد این قرارداد است، افزود: البته افراد می‌توانند به کافی‎نت‎ها‎ و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند، اما اداره پست با دقت بالا و دریافت تعرفه دولتی این اقدام را انجام می‎دهد.

رجالی تاکید کرد: ورود اطلاعات باید با دقت کامل انجام شود و افراد با مراجعه به دفاتر پست می‎توانند با خیال راحت اظهارنامه‎های خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/63015/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول