اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل میراث فرهنگی قزوین خبر داد

تهیه نقشه GIS مجتمع خدمات رفاهی قزوین

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: نقشه GIS مجتمع خدمات رفاهی استان قزوین از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان تهیه شد.

تهیه نقشه GIS مجتمع خدمات رفاهی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، نادر محمدی اظهار داشت: صنعت گردشگری امروزه به عنوان بازوی مهم اقتصادی در کشورها نقش اساس را ایفا می‌کند و ارائه خدمات مطلوب و معرفی آن به گردشگران از ضروریات این صنعت به شمار رفته که می‌تواند به جذب گردشگر و ترغیب برای سفر به آن مناطق کمک فراوانی کند.

وی با اشاره به روند روبه رشد اطلاعات گردشگری افزود: استان قزوین برای معرفی و در دسترس قرار دادن اطلاعات مناسب گردشگر با تهیه نقشه GIS تأسیسات گردشگری، پراکندگی مجتمع‌های خدمات رفاهی این استان و نیز تعداد و مکان مجتمع‌ها را به منظور دسترسی سریع گردشگران به خدمات مورد نیاز مشخص کرد.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به استفاده بهینه از امکانات گردشگری در استان قزوین بیان کرد: یکی از ضروریات حوزه گردشگری برای سفر، نقشه است که با استفاده از آن می‌توان از موقعیت و جایگاه مجتمع خدمات رفاهی در کنار جاده‌ها در طول سفر مطلع شد.

محمدی ادامه داد: معاونت گردشگری نقشه GIS تأسیسات گردشگری (مجتمع خدمات رفاهی،‌ واحدهای بین‌راهی) استان قزوین را تهیه کرده و هر عارضه دارای اطلاعات توصیفی و آماری مختص به آن واحد بوده که دارای قابلیت جمع‌آوری و دسته‌بندی است.

وی تصریح کرد: با ایجاد بانک اطلاعات جغرافیایی از تأسیسات گردشگری‌ نحوه‌ دسترسی سریع و آسان، مدیریت صحیح در امر فعالیت‌های گردشگری استان صورت می‌پذیرد که امیدواریم با ارتقای روش‌های مطلوب جذب گردشگر بتوانیم استان را معرفی و گردشگران را برای بازدید از استان زیبای قزوین ترغیب کنیم.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول