اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل خبر داد

کمک 140 میلیون تومانی به راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی اردبیل

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در اردبیل 140 میلیون تومان کمک بلاعوض اعمال شده است.

کمک 140 میلیون تومانی به راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل، عبدالحسین علی ‌اکبری اظهار داشت: در گذشته امکانات خدماتی و رفاهی بین راهی با حجم راه‌های کشور متناسب نبود و مسافران و رانندگان در طول مسیر نمی‌توانستند از امکانات خدماتی و رفاهی خاصی استفاده کنند به همین علت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز مناسب، کاهش اتلاف وقت مسافران و رانندگان، فراهم‌سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و روان‌تر ساختن ترافیک جاده‌ها، ایجاد بستری مناسب جهت اشتغالزایی، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، تقویت جاذبه‌های توریستی و گردشگری در کشور می‌باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل در خصوص وضعیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان اردبیل نیز گفت: در استان اردبیل تعداد هفت مجتمع خدماتی و رفاهی در دست احداث بوده و برای 31 مجتمع موافقت اصولی صادر شده و تعداد هشت مجتمع نیز در محورهای اردبیل ـ آستارا، اردبیل ـ سراب،  مشگین‌شهر ـ اهر، مشگین‌شهر ـ اردبیل، ‌اردبیل ـ مغان، اردبیل ـ سرچم ارائه خدمات می‌کنند.

علی اکبری تصریح کرد: به همین منظور و با هدف راحتی و آسایش مسافران و رانندگان افتتاح فاز اول مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی مائده و ایرانیان در استان اردبیل صورت گرفت.

این مسئول میزان سرمایه‌گذاری در مجتمع خدماتی و رفاهی مائده را یک میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: این مجتمع توسط بخش خصوصی با زیربنای 845 متر مربع شامل بخش‌های فضای سبز 1300 متر‌مربع، قسمت اداری 150 متر مربع، چهار واحد سوئیت اقامتی، نمازخانه و سرویس بهداشتی 160 متر مربع، سایبان بالای سکو 285 متر مربع می‌باشد.

علی اکبری میزان سرمایه‌گذاری در مجتمع خدماتی ـ رفاهی ایرانیان را 7 هزار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مجتمع توسط بخش خصوصی در کیلومتر 38 محور اردبیل ـ سرچم با زیربنای 649 متر مربع احداث شده که شامل قسمت اداری 94 متر مربع، رفاهی نمازخانه و سرویس بهداشتی 66 متر مربع، سایبان بالای سکو 350 متر مربع می‌باشد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل به حمایت‌های این اداره کل برای احداث مجتمع‌های خدماتی - رفاهی مائده و ایرانیان اشاره کرد و بیان داشت: این اداره کل همکاری مستمر و حمایت‌های همه جانبه خود با سرمایه‌گذاران را وظیفه سازمانی خود می‌داند و در طول زمان برای این پروژه از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکرده است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در این راستا 140 میلیون تومان جهت تشویق و ایجاد رمپ‌های ورودی خروجی محوطه به این مجتمع‌ها بلاعوض کمک کرده است.

انتهای پیام/62003/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول