اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی خبر داد

برنامه‌ریزی جامع برای ایجاد تحول در پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی

مدیر امور پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی از برنامه‌ریزی اساسی و بنیادی در بخش اعتبارات و پروژه‌های عمرانی خبر داد و گفت: شاهد تحولی اساسی در این زمینه خواهید بود.

برنامه‌ریزی جامع برای ایجاد تحول در پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرهاد عزیزی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بخش امور پایگاه‌های جهانی سازه‌های آبی تاریخی شاهد تحولی اساسی در ماه‌های آینده در این بخش خواهیم بود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات اعتباری را در این زمینه برطرف کنیم و در این راستا برنامه‌ریزی زیادی انجام شده است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین موضوعات در این بخش نحوه هزینه کرد اعتبارات است و باید کوشید تا نظارت جدی‌تری در این بخش اعمال شود و در برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه برنامه جامعی تدوین شده است.

*پایگاه‌های جهانی را باید جهانی برنامه‌ریزی کرد

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید در راستای برنامه‌ریزی جامع در سطح پایگاه‌های جهانی اقدام کرد، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا با برنامه محوری در راستای نظم بخشیدن به پایگاه‌های جهانی میراث فرهنگی قدمی مثبت و تاثیرگذار برداشت و در این زمینه باید از همه تلاش‌ها و پتانسیل‌ها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در مرکز شهر واقع شده است و به این دلیل تاثیر زیادی برزندگی روزمره مردم شوشتر دارد و توجه به این پایگاه و آثار تاریخی موجود در سطح شهر شوشتر بسیار ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: پایگاه‌ جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر محلی برای تبادل فرهنگ و تمدن بومی این شهرستان است و باید در راستای ایجاد این پایگاه تلاش مضاعفی کرد.

انتهای پیام/72006/ک20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول